تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
رونالدو:

چرا فکر می‌کنید ما پولدارها مشکلی نداریم؟

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، در مورد ابعاد پنهان زندگی یک فوق ستاره صحبت کرد.

چرا فکر می‌کنید ما پولدارها مشکلی نداریم؟

رویداد۲۴ کریستیانو رونالدو هنوز و در سن 34 سالگی نیز ستاره ای درخشان به شمار می آید و از نامزدهای دریافت جوایز فردی است. اما این ستاره پرتغالی حالا از فشارهای فراوانی که همیشه برای اثبات خود به دیگران داشته صحبت کرد و مدعی شد در زندگی افرادی مانند او نیز مشکلاتی وجود دارد.

رونالدو گفت: "من فکر نمی کنم مردم اعتقاد داشته باشند من یک روبات هستم، اما آنها من را به مثابه کسی می بینند که هرگز مشکلی ندارد، هیچگاه غمگین نیست و نگران نمی شود. مردم موفقیت را با تنها با پول می سنجند و با خود می گویند اگر رونالدو میلیونر است، چگونه ممکن است ناراحت بوده یا در زندگی بحران داشته باشد؟

باید بدانید که همه مانند هم نیستند و پولدارها نیز چنین مسائلی را تجربه می کنند. مردم اسلحه به دست ایستاده اند تا من در یک بازی بزرگ ناکام مانده و یک پنالتی از دست بدهم، اما این بخشی از زندگی است و من باید آماده پذیرش آن باشم و من سالهاست برای رویارویی با این مسائل آماده شده ام.

شما باید فشاری مضاعف برای اثبت خودتان به دیگران حتی اطرافیانتان را تحمل کنید. مادر و فرزندتان هم مدام می گویند کریستیانو، فردا تو باید برنده شوی. به طور مداوم تمرین می کنید اما لحظه ای می آید که می گویید، گوش کنید، من را تنها بگذارید.
من فوتبال را به مثابه یک مأموریت می بینم؛ به میدان می روم، پیروز می شوم، پیشرفت می کنم. مردم دائما شما را قضاوت کرده و می گویند رونالدو دیگر 33، 34، 35 ساله است و کار او تمام است اما شما می خواهید هنوز خود را ثابت کنید.

نمی دانم از چه زمانی، اما از سنین پایین به این فشار عادت کرده ام. وقتی به رئال مادرید رفتم، گران ترین بازیکن تاریخ بودم؛ در منچستریونایتد پس از برنده شدن اولین توپ طلا در 23 سالگی مردم معتقد بودند این تمام توان رونالدو در 10 تا 12 سال گذشته بوده. من همیشه این فشار اضافی را هم از سوی دیگران و هم خودم تحمل کرده ام."

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان