تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

۲ طلای عباسعلی و خاکسار در لیگ جهانی ترکیه

طراوت خاکسار نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان ایران به مدال طلای لیگ جهانی سری آ در ترکیه رسید، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم با غلبه بر تمام رقبا فینالیست شد و مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم و علی مسکینی در وزن ۶۰ – کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

۲ طلای عباسعلی و خاکسار در لیگ جهانی ترکیه

رویداد۲۴ در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی سری آ در استانبول ترکیه و در پایان رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار با برتری ۵ بر ۲ مقابل یو ون از چین تایپه و دارنده ۲ عنوان سومی جهان و ۳ طلای آسیا اولین مدال طلای تیم ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

همچنین در وزن ۶۸+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی در دیدار فینال آیوکی سایتو ژاپنی را یک بر صفر برد و دومین طلایی ایران در این رقابت‌ها نام گرفت.

عباسعلی پیش از این در اولین دیدار خود ۸ بر صفر کبری گزوم از ترکیه را شکست داد سپس با نتیجه ۱۱ بر ۷ رومانا برودرلین از سوئیس را مغلوب کرد و در ادامه ۶ بر صفر بر نوراهالکوئیست از سوئد غلبه کرد.

وی در بازی چهارم ۴ بر صفر هانا زیوکویج از کرواسی را برد و سپس ۶ بر صفر حبیبا حلمی از مصر را با شکست بدرقه کرد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

عباسعلی در این مرحله ۵ بر صفر چاهنز جامی از تونس را شکست داد و فینالیست شد.
او تا پیش از رسیدن به فینال ابتدا مقابل سیمونا زابورسکا از مقدونیه بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد، سپس گلمیرا اوسانوآ از قزاقستان را ۴ بر یک برد و در ادامه با نتیجه ۴ بر صفر لائورن فورباتو فرانسوی را از پیش رو برداشت.

خاکسار در مبارزه چهارم ۵ بر صفر شیوری ناکامورای ژاپنی را مغلوب کرد و در دور پنجم نیز ۳ بر صفر از سد الساندرا حسنی از کرواسی گذشت.
وی در نیمه نهایی ۹ بر ۴ جانا بیتس آلمانی دارنده نقره و برنز جهان را شکست داد و فینالیست شد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان