تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
نماینده شیراز:

صدا و سیما نسبت به دولت و مجلس تغییر رفتار دهد

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به «رفتار صدا و سیما و برخی رسانه‌ها در تخریب چهره دولت و مجلس» گفت: امیدوارم در رفتارتان بازنگری کنید و در مسیر خواست عمومی جامعه قرار بگیرید.

صدا و سیما نسبت به دولت و مجلس تغییر رفتار دهد

رویداد۲۴ علی اکبری در تذکر شفاهی نوبت بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری به دولتمردان گفت: در اجرای قانون همترازی و ترمیم حقوق بازنشستگان جفا شد.

وی ادامه داد: با دور زدن قانون و اعمال سلیقه به‌گونه‌ای دیگر رفتار شد. این وضعیت باید اصلاح شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بعد در تذکری دیگر به مسئولان اجرایی کشور گفت: منابع، محدود است. عقل و منطق ایجاب می‌کند در هزینه‌ها صرفه جویی شود. حذف همایش‌های مختلف پر هزینه، کاهش سفرهای خارجی و اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌ها از شیوه‌های صرفه جویی است.

نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر ورزش و جوانان گفت: رویدادهای هفته اخیر در میادین فوتبال زشت و زننده بود. این اتفاقات موجب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه و ناراحتی خانواده‌ها شد. چرا وزارتخانه این امور را مدیریت نمی‌کند؟

اکبری در تذکری به وزیر بهداشت و درمان متذکر شد: بیمارستان‌های شیراز به دلیل توانمندی و دانش بالا همواره محل مراجعه بیماران مختلف از استان‌های گوناگون کشور هستند اما توسعه نیافتن بیمارستانها بعد از انقلاب، فرسودگی ساختمان‌ها و ناکافی بودن تجهیزات بیمارستانی بیماران را در نوبت‌های طولانی نگه داشته است. به این مسائل توجه جدی‌تری شود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان