تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

توقیف ۱۵۰خودرو لاکچری به جرم دور دور در تهران

سردار رحیمی از توقیف ۱۵۰ خودروی لاکچری به دلیل دور دور کردن در سطح شهر تهران خبر داد.
توقیف ۱۵۰خودرو لاکچری به جرم دور دور در تهران
رویداد۲۴ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره دور دور‌های افراد لاکچری در سطح شهر تهران بزرگ، اظهار کرد: دور دور خود به تنهایی تخلف نیست، اگر این اقدام با رفتار‌های خارج از قانون و شئونات انجام و باعث ایجاد آزار و اذیت سایرین شود، به طور حتم پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که در سطح شهر دور دور می‌کنند و موجب اخلال در نظم جامعه می‌شوند برخورد می‌کند، افزود: در بیشتر نقاط و خیابان‌های پایتخت عمل دور دور کردن برچیده شده و پلیس به این موضوع به طور جدی ورود کرده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه دستگاه قضایی هم در این زمینه در کنار پلیس است و رصد می‌کند، گفت: موضوع دور دور کردن در خیابان‌ها که موجب هنجارشکنی می‌شود، بر اساس قانون جرم است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی در واکنش به اینکه برخی از دارندگان خودرو‌های لوکس و لاکچری پس از جمع شدن در محلی از قبل تعیین شده، اقدام به راه اندازی کارناوال خودروسواری در سطح خیابان‌های پایتخت می‌کنند، گفت: این موضوع همان مصداق دور دور کردن است که ما برابر قانون با این افراد و راه‌اندازان کارناوال‌های خودرو‌های لاکچری برخورد می‌کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به توقیف ۱۵۰ خودرو لاکچری و گران قیمت در شمال تهران که در حال دور دور کردن در خیابان‌ها بودند، تصریح کرد: اگر خودرویی توسط پلیس توقیف شود، از دو هفته تا یک ماه در پارکینگ‌ها نگهداری می‌شود و سپس مراحل قضایی و اتخاذ جرایم برای آن طی خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
1
نظر به اینکه این اشخاص بسیار پولدار میباشند و براحنی میشه دید چند خودرو دارند و مینوانند نهیه کنند نه جریمه و نه نوقیف خودرو نمینونه کاملا بازدارنده باشه{البنه این جریمه ها هم باید بشه}به نظر بنده ضبط چند ماهه گواهینامه هم در کنار ان جریمه ها کارسازنر خواهد بود
نظرات شما
پیشخوان