تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

۶ ملوان ایرانی در پاکستان آزاد شدند

ملوان ایرانی دستگیر شده ازسوی گارد ساحلی پاکستان، همزمان با ایام عید سعید فطر با تلاش و پیگیری‌های سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر «کراچی» از زندان آزاد و راهی تهران شدند. ملوانان آزاد شده با اتهام و ادعای ورود به حریم آبی پاکستان ازسوی نیرو‌های گارد ساحلی پاکستان بازداشت و ماه‌های گذشته در زندان به سر می‌بردند.
 رویداد۲۴  6ملوان ایرانی دستگیر شده ازسوی گارد ساحلی پاکستان، همزمان با ایام عید سعید فطر با تلاش و پیگیری‌های سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر «کراچی» از زندان آزاد و راهی تهران شدند.

این گروه از ملوانان ایرانی با تلاش و پیگیری‌های سرکنسولگری کشورمان در کراچی و همچنین مساعدت مقام‌های محلی آزاد و از طریق پرواز ایران ایر به تهران عزیمت کردند.

ملوانان آزاد شده با اتهام و ادعای ورود به حریم آبی پاکستان ازسوی نیرو‌های گارد ساحلی پاکستان بازداشت و ماه‌های گذشته در زندان به سر می‌بردند.

پیش از این و در دو سال اخیر نیز در سه مرحله ۴۱ ملوان ایرانی آزاد شدند و این چهارمین گروه از ملوانان زندانی ایران هستند که آزاد می‌شوند.

همچنین در دو سال گذشته بیش از ۷۰ شهروند ایرانی محبوس در زندان‌های ایالت «سِند» در جنوب پاکستان آزاد و به میهن اسلامی بازگشته اند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پاکستان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان