تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت مخابرات خبر داد:

فراهم شدن امکان دریافت سریع پشتیبانی اینترنت با استفاده از پنل کاربری مشتریان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir، از سریع‌ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهره‌مند شوند.
فراهم شدن امکان دریافت سریع پشتیبانی اینترنت با استفاده از پنل کاربری مشتریان
رویداد۲۴ سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و همچنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان می‌توانند موارد مربوط به درخواست‌های اینترنت و رفع نقص‌های احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

وی افزود: به تمام مشتریان عزیز اطمینان می‌دهیم که با استفاده از پنل کاربری مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام درخواست‌های مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ‌های لازم و دقیق داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار داشت: مشتریان با مراجعه به پنل کاربری و ورود به بخش پشتیبانی می‌توانند علاوه بر ارائه درخواست‌های خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواست‌های پشتیبانی خودآگاه شده و همچنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان