تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

حسین حسینی و وریا غفوری در آستانه تمدید قرارداد

۲ بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه هستند.
حسینی و غفوری در آستانه تمدید قرارداد
رویداد۲۴ اگر چه روند مذاکرات باشگاه استقلال با سید حسین حسینی و وریا غفوری طی روز‌های اخیر به خاطر درخواست‌های مالی که از این باشگاه داشتند تا حدودی کمرنگ شد، اما اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز تماس‌هایی را با این بازیکنان برقرار کرده و خواستار ادامه همکاری آن‌ها با استقلال شدند.

در مذاکرات اولیه استقلالی‌ها با پیشنهاد‌های این بازیکنان موافقت نکرده و حتی کار به جنجال طرفین کشید، ابتدا علی خطیر تمامی خواسته‌های این بازیکنان را در سایت باشگاه استقلال توضیح داد که همین موضوع واکنش هر دو بازیکن را در پی داشت. غفوری و حسینی در مصاحبه‌های خود به علی خطیر معاون باشگاه استقلال حمله کرده و انتقادات زیادی را به وی کردند. در ادامه باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حاضر است با این بازیکنان وارد مذاکره شود، ولی در صورتی که آن‌ها پیش شرط نداشته باشند و به شخصی توهین نکنند، اما به نظر می‌رسد روند مذاکرات به شکلی پیش رفته که آن‌ها از موضع خود کوتاه آمدند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که هر ۲ بازیکن در آستانه تمدید قرارداد با استقلال هستند و ظاهرا هیات مدیره باشگاه تا حدودی از مواضع خود کوتاه آمده است. گفته می‌شود این بازیکنان تا پیش از ظهر فردا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهند کرد.

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال با توجه به اینکه در اعلام رقم درخواستی بازیکنان و شروط آن‌ها شفاف سازی کرده‌اند بعد از تمدید قرارداد با هر دو بازیکن روند چگونگی درخواست هر دو نفر و ادامه همکاری با آن‌ها را توضیح بدهند. در این بین اختلاف هر ۲ نفر با علی خطیر نیز موضوعی است که مسئولان باشگاه به هر شکل ممکن در تدارک حل آن هستند.

باید دید وریا غفوری که خواستار قرارداد ۳ ساله و درخواست ۹ میلیارد تومان از باشگاه استقلال شده و همچنین سید حسین حسینی نیز که برای ۲ سال ۶ میلیارد تومان درخواست کرده در نهایت با چه شرایطی در استقلال ماندنی هستند. گفته می‌شود پژمان منتظری نیز از شب گذشته با پیشنهاد مسئولان باشگاه استقلال برای حضور در تهران و تمدید قرارداد با این باشگاه مواجه شده، اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان