تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

علت اختلاف میترا استاد و داماد نجفی چه بود؟!

داماد نجفی: بعدا میترا استاد با من تماس گرفت و حرف‌هایی زد که جالب نبود؛ او می‌گفت: «تا تو باشی درباره زن مردم و پوشش او سوال نکنی...» گمان می‌کنم دلیل مشکل‌اش با من همین بود.
علت اختلاف میترا استاد و داماد نجفی چه بود؟!
رویداد۲۴ علیرضا ببری، داماد ۳۱ساله محمدعلی نجفی، امروز در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد، در مقام «مطلع» پشت تریبون رفته و گفته:

«ساعت ۱۰تا ۱۰:۳۰روز حادثه سر کار بودم همسرم تلفنی گفت: بابا نامه‌ای داده و گفته انالله و اناالیه راجعون. برگشتم نامه را دیدم؛ در سه برگ و شش صفحه بود، سریع ورق زدم کردم. تهِ نامه را خواندم که حلالیت خواسته بود تمرکز نداشتم که تمام نامه را بخوانم.
▫همراه با همسرم و راننده نجفی به خانه نجفی رفتیم. با فریاد راننده ما از ماجرا باخبر شدیم، حین ورود ما، پسر میترا هم آمد.

▫من و همسرم او را نمی‌شناختیم و راننده او را معرفی کرد. او می‌گفت: بابا، مادرم را کشته، او خون کف حمام را دید. گفتم حال مادرت خوب است و به بیرون‌اش بردیم. خانه به هم‌ریخته‌بود.

قاضی از داماد محمدعلی نجفی پرسیده «آیا از اختلاف میترا استاد با نجفی باخبر بودی؟ و او پاسخ‌داده: «کم‌و‌بیش در جریان بودم. ارتباط من و همسرم با نجفی قطع بود و در یکی‌دو بار تماس نجفی، متوجه شدم استاد با من اختلافی دارد.

▫قاضی پرسید «چه اختلافی؟» و گفته: «یک بار استاد را در نمایش یک فیلم در باغ‌کتاب همراه با نجفی دیدم که مانتوی سرخابی بر تن داشت که به آن مراسم نمی‌خورد.

▫هفت تا ۱۰روز پیش‌از آن نیز نجفی را در برج میلاد دیدم، آن‌جا کاملا محجبه بود؛ اختلاف پوشش در دو مراسم برای‌ام سوال شد و از مدیرعامل برج میلاد پرسیدم این کیست که در ردیف‌های اول نشسته و او پاسخ درستی ندارد.

بعدا میترا استاد با من تماس گرفت و حرف‌هایی زد که جالب نبود؛ او می‌گفت: «تا تو باشی درباره زن مردم و پوشش او سوال نکنی...» گمان می‌کنم دلیل مشکل‌اش با من همین بود.

▫قاضی پرسیده «شما در باغ کتاب و برج میلاد چه می‌کردی؟» که داماد نجفی پاسخ‌داده: «نجفی آن زمان شهردار بود و ما به‌عنوان مهمان به آن دو برنامه رفته بودیم.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
2
شغل ایشان چیست ؟
نظرات شما
پیشخوان