تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

سازمان مجاهدین خلق در راه اسرائیل!/ دیدار قریب الوقوع مریم رجوی با بنیامین نتانیاهو

در حالی که نتانیاهو چندی پیش مدعی شده بود قرار است اسنادی را درباره برنامه هسته‌ای ایران افشا کند، کنسول فرانسه در اسرائیل از سفر مریم رجوی به رژیم صهیونیستی خبر داده است.
دیدار قریب الوقوع مریم رجوی با بنیامین نتانیاهو!
رویداد۲۴ پیر کوچارد کنسول فرانسه در رژیم صهیونیستی در توییتر خود از سفر مریم رجوی رهبر گروهک مجاهدین خلق به اسرائیل خبر داده است. کوچارد در توییتر خود نوشته از خبری که از یکی از همکاران سابقم که در تهران با هم کار می‌کردیم دریافت کردم تعجب کردم. او گفته مریم رجوی که یکی از سران گروه‌های اپوزیسیون ایران است به اسرائیل سفر کرده است.

او افزود: مریم رجوی ۱۷ جولای (۲۶ تیر) تیرانا را به مقصد تل آویو ترک کرده است. این سفر از سوی رودی جیولانی وکیل شخصی ترامپ و بوآز رودکین سفیر اسرائیل در آلبانی ترتیب داده شده است.
 
پیر کوچارد همچنین افزود: مریم رجوی احتمالا با یوسی کوهن رییس موساد که در حال حاضر با سازمان مجاهدین خلق در مسائل هسته‌ای ایران همکاری می‌کند دیدار داشته است. او قرار است در سفرش به تل آویو با نخست وزیراسرائیل نیز دیدار داشته باشد.
 
به گفته کنسول فرانسه در اسرائیل، بنیامین نتانیاهو چند روز پیش گفته که قرار است خبری درباره برنامه‌های هسته‌ای ایران پرده برداری کند. او گفته مریم رجوی تحت عنوان پناهنده سیاسی در فرانسه اقامت داشته و با دولت یهود بدون مجوز مقامات فرانسوی در اسرائیل صحبت می‌کند و ما هیچ مجوزی به او نداده‌ایم.
 
دیدار قریب الوقوع مریم رجوی با بنیامین نتانیاهو!
بنیامین نتانیاهو چندی پیش ایران را تهدید کرد و گفت: ایران بار دیگر غنی سازی اورانیومش را از سر گرفته در حالی که برجام این فعالیت‌های هسته‌ای محدود شده بود.

او در حالی که در مقابل جنگنده‌های اف-۳۵ خریداری شده از آمریکا ایستاده بود مدعی شده ایران اخیرا اسرائیل را تهدید به نابودی کرده و باید به خاطر داشته باشد و هواپیما‌های جنگنده ما به هر جایی در خاورمیانه می‌توانند سفر کنند و این شامل ایران یا سوریه نیز می‌شود. او همچنین مدعی شده به زودی اسنادی را منتشر می‌کند که نشان می‌دهد ایران برنامه ساخت بمب اتم دارد.
 
به گزارش رویداد۲۴ ایران و آمریکا سال‌هاست با یکدیگر  درگیری دارند و کاخ سفید بخشی از پروژه جنگ سیاسی ایران و آمریکا را با استفاده از ابزار سازمان مجاهدین خلق پیش می‎برد. هرچند این گروه در ایران مورد توجه مردم نیست اما همچنان کاخ سفید از آن به عنوان ابزار فشار بر حاکمیت استفاده می‌کند. بولتون گفته رفتار ایران هرگز تغییر نخواهد کرد و سقوط تنها راه تغییر رفتار این رژیم است و به همین دلیل است که قبل از ۲۰۱۹ ما این مراسم را در تهران جشن خواهیم گرفت. زیرا من از ده سال پیش تا امروز گفته‌ام که سیاست آمریکا باید سقوط رژیم در تهران باشد.
 
این جمله بولتون البته با پاسخ ظریف مواجه شده بود که گفته بود آمریکا چهل سال در تطبیق دادن سیاست با واقعیت شکست خورده و وقت آن است که در این سیاست اشتباه بازنگری کند.
 
نیویورک تایمز اخیرا در گزارشی از نزدیکی برخی شخصیت‌های دولت ترامپ به سازمان مجاهدین خلق خبر داده و نوشت: جان بولتون تنها مقام کنونی در جهان نیست که از سازمان مجاهدین خلق به طور علنی حمایت می‌کند؛ رودی جیولانی وکیل شخصی ترامپ و آلن شاو وزیر حمل و نقل دولت او نیز از جمله کسانی‌اند که به طور علنی حامی مجاهدین هستند یا در نشست‌های مجاهدین شرکت کرده یا در آن سخنرانی کرده‌اند.
 
سال گذشته همزمان با گردهمایی مجاهدین در پاریس، روزنامه بریتانیایی گاردین نیز گزارشی از پشت پرده این گردهمایی منتشر کرد. در این گزارش گاردین فاش کرد که بخش زیادی از مهمانان گردهمایی با وعده سفر توریستی رایگان در این تجمع شرکت کرده بودند.

«بیل ریچاردسون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، «استفان هارپر» نخست‌وزیر سابق کانادا و «برنار کوشنر» وزیر خارجه سابق فرانسه از جمله مهمانان گردهمایی سال گذشته مجاهدین در پاریس بودند؛ همایشی که ادعای سوءقصد ایران علیه آن، روابط میان فرانسه و ایران را تیره کرده و منجر به کاهش سطح روابط دو کشور به سطح کاردار شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
افریته تمام عیار!
نظرات شما
پیشخوان