تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۲

هم‌اکنون هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۱۷ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی ۴میلیون و ۳۴۷ هزار تومان قیمت خورده است.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۲
رویداد۲۴ قیمت طلا در بازار‌های جهانی طی روز جاری با افزایش نسبت به دیروز به‌ارزش ۱۴۲۰.۸ دلار مبادله می‌شود.

در روز‌های اخیر کاهش همزمان قیمت جهانی طلا با قیمت ارز در بازار داخلی، موجب شد تا قیمت طلا و سکه در بازار داخلی کاهش چشمگیری را تجربه کند.

به صورتی که هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار سبزه میدان از کانال ۴۰۰ هزاری به ۳۰۰ هزار تومان سقوط کرد هر چند طلا زمان زیادی در این کانال باقی نماند. سقوط آزاد قیمت‌ها در انواع سکه نیز مشهود بود به طوری که قیمت سکه طرح جدید از کانال ۴ میلیونی به ۳ میلیون برگشته بود.

امروز در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلا نسبت به روز کاری قبل، افزایش داشته است؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۵۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و ۸۰۶ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

سکه‌فروشان سبزه‌میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴ میلیون و ۲۹۴ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی را ۲ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را یک میلیون و ۵۰۹ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۷۹ هزار تومان اعلام کرده‌اند.
 

طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۲

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۲

قیمت ارز، دلار بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۲

قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، افزایش یافته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با افزایش مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از آنکه تا نزدیکی ۱۱ هزار تومان سقوط کرد روند صعودی را در پی گرفت و طی یکی دو روز گذشته قیمت دلار در خیابان فردوسی با عبور از کانال ۱۲ هزاری در محدوده‌های قیمتی ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان هم معامله می‌شد.

امروز، اما بار دیگر قیمت‌ها در بازار ارز روند صعودی داشته است؛ همین امر البته موجب شده تا صرافی‌های بانکی نیز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را افزایش دهند.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، افزایش یافته و برای فروش به مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰ تومان است.

همچنین، شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۴ هزار و ۴۵ تومان و ۸ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۴ هزار و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل ۳۴۲ تومان افزایش یافته است.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۲
 

 

 

 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان