تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

قیمت ارز، دلار، سکه و طلا در بازار امروز جمعه ۱۳۹۸/۰۴/۲۸

در بازار امروز جمعه بیست و هشتم تیر قیمت سکه و قیمت طلا نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت ارز، دلار، سکه و طلا در بازار امروز جمعه ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
رویداد۲۴ براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۹۳ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۲۰ دلار قیمت خورد.

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز جمعه ۲۸ تیر ۹۸
 
قیمت ارز، دلار، سکه و طلا در بازار امروز جمعه ۱۳۹۸/۰۴/۲۸

قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز جمعه ۲۸ تیر ۹۸


صرافی ملی قیمت دلار را برای جمعه بیست و هشتم تیر با ۵۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی پنجشنبه، ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۴۰۰تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۵۰ تومان کاهش داشت و ۱۳ هزار ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار ۳۰۰ تومان است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (جمعه بیست و هشتم تیر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۲ هزار و ۲۴۵ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۲۱۱ ریال ارزش‌گذاری شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمود
|
Afghanistan
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
بسیار.ممنون.از.معلومات.شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
قیمت دلار آمریکای امروز 28 تیر ماه 98
نظرات شما
پیشخوان