تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

صحبت‌های جنجالی حنیف عمران‌زاده درباره مدیرعامل استقلال +فیلم

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: آقای فتحی شما آمده‌ای در استقلال رزومه جمع کنی و بروی، چون من اصلا صداقتی در رفتار‌های آقایان ندیدم.
صحبت‌های جنجالی حنیف عمران‌زاده درباره مدیرعامل استقلال +فیلم
رویداد۲۴ حنیف عمران‌زاده با حضور برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما گفت: بهترین و با مزه‌ترین لقبی که به من دادند همان بچه غول بوده است.

وی با اشاره به اینکه صبح‌ها زود از خواب بیدار نمی‌شود گفت: من اواخر فوتبالم اصلا در صبحانه تیمی هم حاضر نمی‌شدم و پزشکان تیم مجبور می‌شدند به اتاق من بیایند و به زور من را بیدار کنند.

وی در خصوص اینکه آیا از استقلال شکایت کرده است گفت: نه من شکایت نکرده‌ام، ولی متاسفانه از من امضا گرفته اند و مثلا اتفاقاتی در سازمان لیگ افتاده و حرف‌هایی زده اند که خنده دار بود. سال قبل با من تماس گرفتند و گفتند بیا توافق کنیم. در آن نشست به همه چک دادند، ولی آقای نصرالله عبداللهی گفت: دسته چک من تمام شده و به تو خیلی زود پول می‌دهیم. مردم بدانند من بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به استقلال تخفیف دادم بدون اینکه یک ریال از این باشگاه پول بگیرم.

عمران‌زاده تاکید کرد: در حق من خیلی بی معرفتی کردند، یک روز من و محمد نوازی در باشگاه نشسته بودیم و سوال کردیم چرا پول من را نمی‌دهند، چون قرار بود تا پایان سال به من پول بدهند، ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتاد، آن‌ها گفتند شما توافقنامه را امضا کردی که پولت را گرفته‌ای! وقتی به سازمان لیگ رفتم دیدم آن‌ها هم می‌گویند تو پولت را گرفته ای! جالب است مدیران باشگاه این کار را کردند که بتوانند مجوز حرفه‌ای را از AFC بگیرند.

مدافع سابق استقلال که به عنوان مربی تیم جوانان استقلال آکادمی این باشگاه کار می‌کرد گفت: زمانی که به آکادمی رفتیم از سه هزار نفر تست گرفتیم و تیمی خوب را آماده کردیم که ثمره اش را الان می‌بینند. یک روز مدیر آکادمی به سرمربی تیم جوانان (نوازی) گفت: شما باید ۲۰ بازیکن به ما اسم بدهید و بقیه را ما انتخاب می‌کنیم، نوازی هم این موضوع را قبول نکرد. جالب است یکی دو روز بعد محمد نوازی با من تماس گرفت و گفت: من را به محل تمرین راه نمی‌دهند، به من گفته اند که مدیرعامل باشگاه گفته شما را راه ندهند. در حالی که قبل از این اتفاق نوازی نزد مدیرعامل استقلال در جلسه حضور داشت.
 

وی تاکید کرد: آقای فتحی! من جایی فهمیدم شما استقلالی نیستی که محمد نوازی را به تمرین راه ندادند. آقای فتحی شما آمده‌ای یک رزومه جمع کنی و بروی. من با محمد مومنی مشکلی ندارم، ولی ما سابقه فوتبالی داشتیم و این رفتار‌ها خیلی زشت بود. انتخاب ۸ بازیکن توسط مدیر آکادمی دخالت نیست؟ اینجا آکادمی سفارشی استقلال بود نه آکادمی استقلال. ما اصلا بحث مالی نکردیم، آقای علیرضا اکبرپور که مصاحبه کردی و در مورد پول حرف زدی، شاید در زمان شما از این اتفاقات پولی می‌افتاد در زمان ما از این کار‌ها نشده است.

عمران‌زاده ادامه داد: هر روز به یک چیز گیر می‌دادند، به کادر مربیگری، مدرک و. ما تنها کادر فنی بودیم که همه سابقه بازی در لیگ برتر را داشتیم. ما استعفا دادیم، چون تیم جوانان غریب و تنها شده بود. وقتی این اتفاقات را دیدیم ما هم با نوازی قرار گذاشتیم تیم را ببندیم و بعد استعفا بدهیم. برای ما حرف در آوردند که این‌ها پول گرفتند، ولی وقتی خطیر از آقایان سوال کرد که آیا واقعا خودتان دیده اید که مربیان جوانان پول گرفته اند، بعد هم در جواب گفتند نه، ما هم شنیده ایم که پول گرفته اند.

وی در خصوص مدیریت فتحی گفت: فتحی بیشتر حرف می‌زند و با مردم روراست نیست. کجای دنیا یک تیم ۱۵ بازیکنش می‌رود؟ مثلا در پرسپولیس سروش را نخواستند، آن هم زمانی که بازیکنانشان را گرفته بودند، سپاهان یک یا دو بازیکنش رفت، ذوب‌آهن هم همینطور، اما استقلال اول بازیکنانش را رها کرد و بعد به فکر بازیکن گرفتن افتاد. ۱۵ بازیکن رفت و ۱۵ شکایتی به استقلال اضافه خواهد شد. در استقلال صداقتی نیست، من تا حالا چنین مدیریتی ندیدم، خود من یک سال دنبال پولم دویدم، ولی هر روز می‌گفتند فردا پول می‌دهیم. حتی یک میلیون تومان به من ندادند که دلم را خوش کنند.

مدافع سابق استقلال در خصوص صحنه‌ای که در بازی استقلال و صبا منجر به اخراج او شد گفت: خدا شاهد است که من در آن صحنه هیچ عمدی نداشتم.

وی در خصوص رحمتی گفت: رحمتی کاپیتان، عشق، دوست و هم اتاقی من است. من از او گله داشتم، ولی با هم صحبت کردیم و سوء تفاهمات بر طرف شد. من نامه‌ای را در باشگاه از آقای منصوریان دیدم که برای من نوشته بودند به علت کهولت سن عمران‌زاده را نمی‌خواهیم. جالب است همان سال جباروف ۳۶ ساله را آوردند و سپس پادووانی را. امیدوارم پول ما را که نمی‌دهند حداقل پول پادووانی را بدهند.

عمران‌زاده در خصوص درگیری اش با سوشا مکانی در یکی از دربی‌ها گفت: او به هواداران ما توهین کرد و من هم واکنش نشان دادم.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: من آرزویم این است که استقلال قهرمان شود، ولی ابزارهایش را در اختیار مربی قرار نداده‌اند. با این همه تغییر و نداشتن بازیکن بزرگ‌تر چه کسی می‌خواهد هواداران را آرام کند. مثلا وقتی پرسپولیس دچار مشکل می‌شود سید جلال حسینی می‌آید و سینه‌اش را سپر می‌کند و هواداران رقیب را آرام می‌کند، ولی در استقلال امسال از این بازیکنان نداریم. باز هم می‌گویم آرزویم قهرمانی استقلال است، ولی امیدوارم حداقل سهمیه را بگیرند.

عمران‌زاده در پایان تاکید کرد: می‌خواستم در مورد اینکه آقای رضا حسن زاده از صحبت‌های من ناراحت شده بود بگویم، ظاهرا او از مطرح شدن مسائل مالی ناراحت شده، ولی من می‌گویم تهمت‌هایی که به ما زدند درست نبود. در پایان هم بگویم آکادمی باشگاه استقلال برای پیشکسوتان این باشگاه است، ولی الان از ۴ رده فقط در ۳ رده پیشکسوتان مربیگری می‌کنند.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان