تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
نرخ امروز ارز در صرافی‌های بانکی؛

قیمت ارز افزایش یافت

قیمت ارز در نخستین روز از هفته جاری با افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه هفته گذشته همراه بود.

رویداد۲۴ بازار سکه و طلا درحالی نخستین روز از هفته جاری را با کاهش حدود ۵۰ هزار تومانی قیمت نسبت به مدت مشابه هفته گذشته آغاز کرد که قیمت ارز در نخستین روز از هفته جاری با افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه هفته گذشته همراه بود.

 قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۱۷۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۹ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۴۱ دلار رسیده است.

قیمت ارز افزایش یافت

قیمت ارز در نخستین روز از هفته جاری با افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه هفته گذشته همراه بود.

بانک‌ها امروز (دوازدهم مرداد) قیمت دلار را نسبت به پنج‌شنبه گذشته افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که در روز پنج‌شنبه ۱۱ هزار و ۵۵۷ تومان بود، امروز به ۱۱ هزار و ۶۵۴ تومان رسید.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان می‌خرند که در مقایسه با قیمت ۱۳ هزار و ۷۶۳ تومانی پنج‌شنبه، قیمت این ارز نیز کاهش یافته است.

هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۱۹۲ تومان خریداری می‌شود.

ارز مسافرتی گران شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۶۰۲ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار تومان است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به هفته گذشته ثابت بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان