تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۸

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی

استقلالِ مدل استراماچونی در دیدار با ماشین سازی رونمایی می‌شود.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی
رویداد۲۴ استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ نوزدهم باید از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میهمان ماشین سازی باشد و اولین دیدار فصل جدید خودش را مقابل تیم تبریزی برگزار کند.

این دیدار نخستین دیدار رسمی استقلال با هدایت استراماچونی است و برای همین حدس زدن ترکیب آبی‌پوشان با توجه به تغییراتی هم که در فصل نقل و انتقالات داشتند کار سختی است.

در این دیدار آبی پوشان میلاد باقری، سینا خادم پور، رضا آذری، هروویه میلیچ، مهدی نوراللهی و سیاوش یزدانی راا در اختیار ندارند. یزدانی محروم است و سایر نفرات به دلیل عدم رسیدن کارت بازی و یا تصمیم فنی سرمربی بیرون گود مانده‌اند و در اولین دیدار استقلال غایب هستند.

در دروازه استقلال بدون شک شاهد حضور حسینی هستیم و در سمت راست و چپ خط دفاع استقلالی‌ها گزینه‌هایی بهتر از وریا غفوری و میلاد زکی‌پور در اختیار ندارند. محمد دانشگر مدافع میانی است و در نبود روزبه چشمی، پژمان منتظری و آرمین سهرابیان که از تیم جدا شدند و سیاوش یزدانی که محروم است تشخیص زوج او کار دشواری است، ولی به احتمال زیاد سرمربی ایتالیایی به شاهین طاهرخانی بازی می‌دهد.

در پست هافبک دفاعی مسعود ریگی و علی کریمی بازی می‌کنند و فرشید اسماعیلی و فرشید باقری هم دیگر نفرات خط هافبک آبی‌پوشان خواهند بود. علی دشتی و مرتضی تبریزی هم گزینه‌های خط حمله آبی‌پوشان هستند.

نکته مهم در ترکیب استقلال وضعیت شیخ دیاباته است که توانست خودش را آماده اولین دیدار کند، ولی سرمربی ایتالیایی بعید است به او در ترکیب اصلی بازی دهد و این بازیکن نیمکت نشین است.

ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، فرشید باقری، علی دشتی، مرتضی تبریزی
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان