تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

انصاری‌فرد: هدفمان قهرمانی در آسیاست

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: حاضرم برای این موضوع قسم بخورم، چون آن داستان مربوط به ۱۵ تیر ماه بود و ربطی به این موضوع نداشت.
انصاری‌فرد: هدفمان قهرمانی در آسیاست
رویداد۲۴ محمد حسن انصاری‌فرد در گفتگو با بخش خبری شبکه سوم بعد از انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما از چند روز پیش مذاکراتی با آقایان سلطانی‌فر و همچنین داورزنی داشتیم و بعد از چندین جلسه این تکلیف به گردن من گذاشته شد. امروز هم در نشست هیات مدیره مقرر شد به عنوان مدیرعامل این باشگاه خدمت کنم.

وی افزود: البته به هواداران پرسپولیس باید بگویم که پیش از اینکه مدیرعامل این باشگاه باشم باید بگویم من از ۱۱ سالگی هوادار این تیم بودم، بعد بازیکن پرسپولیس شدم و بعد مربی این تیم شدم و الان خدا توفیق داده که به این باشگاه به عنوان مدیرعامل خدمت کنم.

انصاری‌فر در خصوص اینکه آیا استعفایش در فوتسال ربطی به انتخاب امروزش داشت یا خیر گفت: حاضرم برای این موضوع قسم بخورم، چون آن داستان مربوط به ۱۵ تیر ماه بود و ربطی به این موضوع نداشت. صحبت‌های حضورم در پرسپولیس مربوط به همین چند روز اخیر است.

وی در خصوص اینکه عرب در هیات مدیره ماندنی شده است گفت: بله او در هیات مدیره حضور دارد و از امروز در کنار هم کار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: اولا پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و ما می‌خواهیم این آرامش برقرار باشد. عرب زحمت کشیده و تیم خوبی بسته و ما هم باید با آرامش این مسیر را ادامه بدهیم. ما شایسته حضور در آسیا هستیم و مترصد حمله به ۳ جام هستیم. ما عاشق این هواداران هستیم و امیدواریم رضایت هواداران را با کسب عنوان قهرمانی کسب کنیم.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان