تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

انصاری‌فرد خطاب به سرخپوشان: ویترین باشگاه را خوب نگه دارید

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس در جمع اعضای این تیم خطاب به بازیکنان اظهار داشت: تیم پرسپولیس ویترین باشگاه است؛ سعی کنید این ویترین را خوب نگه دارید و از ظرفیت‌ها برای موفقیت تیم و شادی هواداران استفاده کنید.

انصاری‌فرد خطاب به سرخپوشان: ویترین باشگاه را خوب نگه دارید

رویداد24 «محمد حسن انصاری‌فرد» امروز در مراسم معارفه در ورزشگاه شهید کاظمی خطاب به سرخپوشان گفت: نمی‌خواهم کلیشه‌ای صحبت کنم. امروز جلسه‌ای با گابریل کالدرون داشتیم که جلسه خوبی هم بود. تلاش همه ما انجام کار به بهترین شکل برای پرسپولیس و هواداران است.

وی افزود: مسائل فنی و داخل زمین با کالدرون است و مسائل بیرون زمین با باشگاه است که به امید خدا بتوانیم شرایط خوبی را ایجاد کنیم تا شما و کادر فنی بتوانید کار خودتان را در آرامش دنبال کنید.

انصاری‌فرد افزود: در این حوزه مهم‌ترین موضوع هم مسائل مالی است که انشاالله برای رفع مشکل تلاش می‌کنیم و خدا هم کمک می‌کند تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم. شما بازیکنان هم در آرامش، تمام ظرفیت خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران به کار بگیرید.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم یک ویترین است و هر اتفاقی که در آن روی دهد، می‌تواند به این ویترین رونق داده یا بالعکس به آن آسیب بزند. سعی کنید که ویترین پرسپولیس را خوب نگه دارید. در آرامش کار خود را دنبال کنید تا مربی هم رضایت داشته باشد. ما هم وظیفه داریم با تیم اقتصادی که در اختیار داریم مشکلات مالی را حل کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان