تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
کواکبیان:

باور ۳۷۳ قدرت‌نمایی در برابر قلدارمآبی‌های نظام سلطه است

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس گفت: سامانه پدافند هوایی باور۳۷۳، قدرت‌نمایی در برابر قلدارمآبی‌های نظام سلطه است.

باور ۳۷۳ قدرت‌نمایی در برابر قلدارمآبی‌های نظام سلطه است

 رویداد24 مصطفی کواکبیان رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی در بازدید  از نمایشگاه صنعت دفاعی  و سامانه باور ۳۷۳  با اشاره به نامگذاری این سامانه پدافندی هوایی گفت: دلیل نامگذاری ۳۷۳  به حروف ابجد می‌شود «یا رسول الله»؛ این اعتقادی که نیروهای مسلح در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دارند قطعا کمک خوبی برای عرصه دفاع خواهد بود.

کواکوبیان با بیان اینکه ما در دیپلماسی هر مقدار که پیشرفت کنیم به پشتوانه قدرت دفاعی می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، ادامه داد:  در عرصه روابط بین‌الملل و سیاست خارجی و عرصه دیپلماسی اگر پشتیبانی نیروهای دفاعی ما نباشد آنجا کاری از پیش نمی‌رود؛ البته از آن طرف هم با کمک دیپلماسی می‌توانیم اهداف خودمان را در همین تقویت بنیه دفاعی پیش ببریم.

وی با قدردانی از دست اندرکاران ساخت سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ گفت: این باور یک قدرت نمایی در برابر قلدرمآبی‌هایی نظام سلطه است؛ ملت ما تا این نیروهای مسلح را دارند هیچگونه نگرانی برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی خودشان در عرصه منطقه و سطح جهان نخواهند داشت.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان