تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
احمد خاتمی:

گرانی ها، هزینه انقلابی ماندن است/ جزو کشورهای مستقل جهان هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه از مشکلات و گرانی‌های افسارگسیخته در کشور آگاه هستند اما شکوه، عظمت و امنیت نظام اسلامی در میان حلقه آتش افغانستان، پاکستان و عراق را هم باید دید چرا که این مشکلات، هزینه‌های انقلابی ماندن و زیر بار سلطه نرفتن مردم ایران است.

رویداد۲۴ احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال بی‌انگیزه کردن مردم هستند و فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن می‌کوشند تا انگیزه‌ها و آرمان‌های ابتدای انقلاب را بین مردم کم‌رنگ کنند.

آیت الله احمد خاتمی:

* همه از مشکلات و گرانی‌های افسارگسیخته در کشور آگاه هستند اما شکوه، عظمت و امنیت نظام اسلامی در میان حلقه آتش افغانستان، پاکستان و عراق را هم باید دید چرا که این مشکلات، هزینه‌های انقلابی ماندن و زیر بار سلطه نرفتن مردم ایران است.

* مردم ولایی ایران با وجود همه گرانی‌ها با تحلیل در راهپیمایی‌های یوم الله ۲۲ بهمن و روز قدس شرکت کردند و تحلیل آنها دوست داشتن انقلاب اسلامی بوده است.

* انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان ۴۰ ساله شده اما مسوولیت ما را نیز بیشتر کرده، زیرا آغاز ۴۰ سال دیگری است که راه تداوم آن را آزادگان کربلا و عاشورا به ما آموختند.

* جمهوری اسلامی ایران جزو انگشت‌شمار کشورهای مستقل جهان است و هر کس هر چقدر هم بی‌انصاف باشد، نمی‌تواند استقلال باشکوه نظام را زیر سوال ببرد و ناسپاسی است که کسی شکوه انقلاب اسلامی ایران را نبیند.

* برخی از بی‌توجه‌ها نباید ناامیدی را بین مردم تزریق کنند زیرا امید، عنایت خدا و اهل بیت (ع)، رهبری فقیه، فرزانه، مخلص، شجاع و دوراندیشی در کشور وجود دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
نادر
|
United States of America
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
3
نخست این که جزء بدبخت ترین کشورهای دنیا هستیم ، یا بهتر است بگیم بدبخت ترین کشور دنیا هستیم.
دوم، هزینه این بدبختی و گرانی را مردم میدهند نه شما ، شما که در ناز و نعمت به سر میبری پس یهتره ساكت باشيد.
سوم، با این همه باجی که به چین و روسیه میدهید از کدام استقلال حرف میزنید.
چهارم، اگر قرار به باج دادن باشه یک هزارم این باجی که به چین و روسیه میدید اگر به آمریکا داده بودید یکی از بهترین کشورهای دنیا بودیم.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
3
عجب ...جلل خالق...چطوری این هزینه انقلابی ماندن فقط واسه قشر کارگر و ضعیف ادم است ...چرا مسولان و فرزندانشون این هزینه رو نمیدن ...و تو امریکا و اروپا دارن لذت میبرن .....خجالتم خوب چیزیه ...اخه شماها چقدر پر رو هستین خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
3
جان کلام رادو مخاطب بالا بیان نمودند وپاسخ این شخص را دوهموطن عزیز دادند , ممنون از شما که زحمت بنده راکم نمودید برای پاسخ به شعارهای احمدخاتمی , فقط به همه صاحبان قدرت وتریبون میگویم لطفا" این همه شعار ندهید !!!!خسته شدیم از شعارهاوحرف های تکراری شما ها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان