تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸
یک مقام مسئول در وزارت کار:

تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار، از آزادی تمام کارگران بازداشت شده هپکو خبر داد.
تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند
رویداد۲۴ کریم یاوری درباره آخرین وضعیت آزادی کارگران هپکو اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زیرمجموعه‌های مرتبط در وزارتخانه، دستور رفع مشکل کارگران را ابلاغ کرده بود.

وی ادامه داد: استاندار و مسئولان مرتبط استانی با همکاری موثر دستگاه قضایی در رفع بازداشتی کارگران همفکری و همکاری و پیگیری خوبی داشتند.

یاوری افزود: مدیرعامل جدید منصوب شده از سوی سازمان خصوصی سازی، باید هرچه سریعتر نسبت به اخذ تسهیلات مصوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولیداز بانک ملی اقدام و با اولویت مطالبات حقوقی کارگران هپکو را پرداخت و برنامه کار و تولید را ارائه نماید.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت صیانت از نیروی کار و تثبیت اشتغال و پایداری تولید با انجام بازرسی، به صورت مستمر پرداخت به موقع مطالبات کارگران که جزو دیون ممتازه است را، به کارفرمایان، سهامداران، مالکان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی یادآوری می‌کند.

وی تاکید کرد: بهترین اقدام موثر برای تولید در شرکت تولیدی و صنعتی هپکو عملیاتی و اجرائی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان