تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۸

اخبار تکنولوژی/ هواوی میت ۳۰ پرو بهترین دوربین دنیا را دارد!

دوربین اسمارتفون هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate ۳۰ Pro) در صدر جدول وب‌سایت DxOMark قرار گرفت. دوربین این تلفن با کسب ۴ امتیاز بیشتر از گلکسی نوت ۱۰ پلاس موفق شد تا عنوان بهترین دوربین تلفن همراه را به خود اختصاص دهد. میت ۳۰ پرو در بخش عکس‌برداری، موفق به کسب ۱۳۱ امتیاز شد که بالاترین امتیاز در این بخش به حساب می‌آید. امتیاز همین بخش باعث شد تا میانگین امتیاز کلی دوربین میت ۳۰ پرو بیشتر شود.

  رویداد۲۴ هم‌اکنون، اسمارتفون جدید هواوی در آزمایشگاه DxOMark آزمایش‌های مختلفی، مانند تست دوربین الترا‌واید و حالت شبانه (Night Mode) برای ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور را گذارنده است. دوربین پرچمدار سری میت در تست‌های حالت شبانه، امتیاز نسبتا خوبی را کسب کرد و عملکرد قابل تحسینی را در بخش بزرگنمایی (Zoom) از خود به جا گذاشت. با وجود این که دوربین اسمارتفون جدید هواوی نسبت به دوربین تلفن P۳۰ Pro از میزان زوم کم‌تری استفاده می‌کند (زوم سه برابری نسبت به زوم ۵ برابری P۳۰ Pro)، اما عملکرد مناسبی را در زوم متوسط داشته است.

اما در بخش دوربین الترا‌واید میت ۳۰ پرو، انتقاداتی به آن وارد شده است. مواردی، مانند محدودیت میدان دید از این دسته انتقاد‌ها هستند. البته، این مسئله نیز دلایل خاص خود را دارد و ما اعتقاد داریم که هواوی به منظور افزایش کیفیت تصویر، میدان دید لنز التراواید را کاهش داده است.

دوربین این گوشی در بخش فیلمبرداری نیز امتیاز قابل قبول ۱۰۰ را دریافت کرد که تنها یک امتیاز کمتر از پرچمدار سری گلکسی نوت سامسونگ است. با وجود چند ضعف در بخش فیلمبرداری HDR و کاهش رنگ‌های تصویر در این بخش، دوربین پرچمدار سری میت با فوکوس خودکار سریع و دقیق به همراه لرزشگیر خود، در بخش فیلمبرداری یکی از بالاترین امتیازات را دریافت کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان