تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

باران و کاهش دما از فردا در سواحل خزر/حداقل دما در پایتخت 18 درجه

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر فردا با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر کاهش دما، ابرناکی، وزش باد در سواحل و بارندگی در بخش‌های غربی ساحل خزر پیش‌بینی می‌شود.

باران و کاهش دما از فردا در سواحل خزر/حداقل دما در پایتخت 18 درجه

رویداد۲۴ صادق ضیائیان گفت: امروز تا صبح فردا با افزایش سرعت باد جنوبی در سواحل شمالی کشور و استان‌ اردبیل، در این مناطق افزایش دما داریم اما از بعدازظهر فردا با شمالی شدن جریانات روی خزر کاهش دما، ابرناکی، وزش باد در سواحل و بارندگی در بخش‌های غربی ساحل خزر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان، جنوب استان کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، فارس، تنگه هرمز، دریای عمان، شرق و مرکز خلیج فارس و جنوب استان بوشهر رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود و فردا فعالیت این سامانه در مناطقی که ذکر شده کاهش می‌یابد.

وی گفت: روز سه‌شنبه از بارندگی‌ها در سواحل شمالی کشور و اردبیل کاهش می‌یابد، همچنین رگبار پراکنده در ارتفاعات زاکرس مرکزی، جنوب بوشهر، هرمزگان و جنوب شرق کشور خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه و روز پنج‌شنبه مجدداً با تقویت جریانات‌ شمالی ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور بارش در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا تنگه هرمز، شرق و مرکز خلیج فارس مواج است،‌ همچنین سواحل هرمزگان نیز مواج خواهد بود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می شود، بیشینه فردا در تهران 30 و کمینه دما 18 درجه خواهد بود.

وی گفت: فردا اهواز با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان، شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان