تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

استقرار چهار هزار و ۳۱۰ نیروی خدمات‌رسان در مرز‌ها و کشور عراق

معاون شهردار تهران از استقرار چهار هزار و ۳۱۰ نیروی خدمات‌رسان شهرداری در مرز‌ها و کشور عراق به منظور برگزاری مراسم اربعین خبر داد.

استقرار چهار هزار و ۳۱۰ نیروی خدمات‌رسان در مرز‌ها و کشور عراق

رویداد۲۴ مجتبی یزدانی معاون شهردار تهران درباره برنامه‌ها شهرداری در کربلا و نجف اظهارداشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شهرداری‌های تهران، رشت، همدان و اصفهان هزار و ۴۴ نیروی انسانی، ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، ۸۶ چشمه سرویس بهداشتی و ۹ اکیپ آتش نشانی را در شهر کربلا مستقر کردند.

وی ادامه داد: هزار و ۵۵ نیروی انسانی، ۳۸ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۵ اکیپ آتش نشانی نیز با هماهنگی شهرداری‌های تهران، مشهد و کرج در شهر نجف اشرف حضور دارند.

به گفته رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کل کشور؛ شهرداری تهران با ۱۰۰ نیروی انسانی، دو دستگاه خودروی خدماتی و یک اکیپ آتش‌نشانی مسؤولیت خدمات رسانی در شهر کوفه را برعهده دارند.

یزدانی تصریح کرد:همچنین با همکاری شهرداری‌های تهران و قم ۱۰۰ نیروی انسانی به همراه هزار و ۵۰۰ نیروی مردمی داوطلب سازماندهی شده و ۲ اکیپ کامل آتش نشانی به زائران در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: دو هزار و ۳۱۰ نیروی انسانی، ۹۷ دستگاه انواع خودروی خدماتی، ۲۱۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۶ اکیپ آتشنشانی از ۱۳ تا ۳۰ مهر برای خدمات رسانی به زائران در کشور عراق مستقر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان با اشاره به تعداد کلی نیرو‌های مستقر در مرز‌ها و کشور عراق عنوان کرد: در مجموع، ۴ هزار و ۳۱۰ نیروی انسانی، ۲۸۴ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی و ۴۲ اکیپ آتش‌نشانی در حال خدمات رسانی به زائران در مرز‌ها و کشور عراق هستند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان