تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۲۷

آخرین قیمت ارز، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ را ببینید.
قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
رویداد۲۴ بازار سکه روز جاری را در حالی آغاز کرد که قیمت سکه امامی، روز گذشته با ۲۰،۰۰۰ ریال کاهش به رقم ۳۹،۶۶۰،۰۰۰ رسیده بود با این حال در روز جاری، سکه طرح جدید با رقم ۰ داد و ستد خود را شروع کرد که این رقم تا لحظه تنظیم این گزارش برابر با ۳۹،۶۶۰،۰۰۰ است.

در بازار امروز، قیمت سکه در بالاترین معاملات به ثبت رسیده ۳۹،۷۰۰،۰۰۰ ریال و در کف معاملاتی نیز با رقم ۳۹،۶۱۰،۰۰۰ دادو ستد شد.

بررسی روند نوسان و قیمت سکه، گویای این است که این مسکوک در روز‌های مشابه سال گذشته یعنی در مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ برابر با ۴۶،۱۰۰،۰۰۰ ریال معامله شده بود که این به معنای کاهش ۶،۴۴۰،۰۰۰ ریالی سکه در یک ساله گذشته است.

این در حالی است که بازار سکه در بازه ۶ ماهه، نوسانی برابر با ۱۶.۰۶ درصد یا ۷،۵۹۰،۰۰۰ ریال را پشت سر گذاشته و این رقم برای دوره زمانی سه ماهه ۳۹۰،۰۰۰ ریال و برای دوره یک ماهه برابر با ۹۵۰،۰۰۰ ریال است.

در بازار امروز، هر قطعه سکه بهار آزادی به رقم ۳۹،۶۴۰،۰۰۰ رسید. هم اکنون قیمت نیم سکه ۲۰،۲۶۰،۰۰۰ ریال و قیمت ربع سکه بهار آزادی ۱۲،۲۵۰،۰۰۰ ریال و هر قطعه سکه گرمی نیز با نرخ ۸،۳۸۰،۰۰۰ ریال در حال داد و ستد است.
 
روز گذشته قیمت دلار افزایش ۶۰ ریالی داشت و با قیمت ۱۱۴،۰۲۰ در بازار معامله شد، اما به علت تعطیلات قیمت دلار هیچ تغییری نداشت.

بانک مرکزی نیز قیمت دلار دولتی را برابر با ۴۲۰۰ تومان اعلام کرد که دلار با این قیمت فقط به کالا‌های اساسی تعلق می‌گیرد.
 
قیمت یورو شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

در بازار معاملات امروز، قیمت یورو مانند روز قبل بود و در بالاترین سطوح، قیمت یورو ۱۲۶،۰۴۰ ریال بود. کف معاملات ۱۲۵،۸۹۰ ریال بود. بانک مرکزی نیز نرخ دولتی یورو را برای روز جاری ۴۶،۵۲۲ ریال معین کرد که قیمت یورو نسبت به روز قبل بدون تغییر بود.

قیمت پوند شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸
 
طی معاملات روز جاری، پوند انگلیس هم اکنون با رقم ۱۴۸،۶۹۰ ریال در حال داد و ستد است. پوند در حالی با این نرخ در حال معامله است که در اوج نوسان‌های امروز، در بالاترین قیمت، سطح ۱۴۹،۶۵۰ ریال را لمس کرده و در کف قیمتی نیز معاملاتی با رقم ۱۴۶،۸۷۰ برای آن به ثبت رسیده است. این ارقام گویای نوسان ۴،۳۲۰ ریالی این ارز در بازه زمانی یک ماهه نیز است چراکه در روز پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ هر پوند انگلیس با قیمتی برابر با ۱۴۴،۳۷۰ ریال معامله شده بود که رقم جاری ۴،۳۲۰ ریال افزایش را نشان می‌دهد. به همین سیاق نرخ این ارز برای بازه زمانی شش ماهه نیز حامل نوسانی ۲۶،۶۸۰ ریالی بوده که از رقم ۱۷۵،۳۷۰ ریال در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ به رقم کنونی دست پیدا کرده است.

بانک مرکزی نیز نرخ هر پوند را برای روز جاری برابر با ۵۳،۸۵۰ ریال معین و اعلام کرد.
 
قیمت درهم شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸
درهم که روز گذشته را با نوسانی ۱۰ ریالی پشت سر گذاشته و به نرخ ۳۱،۵۳۰ ریال رسیده بود در روز جاری، کار خود را با ثبت عدد ۰ ریال آغاز کرد. هم اکنون در معاملات بازار آزاد هر درهم امارات، ۳۱،۵۳۰ ریال در حال داد و ستد می‌باشد که این رقم در سقف و بالاترین ارقام ثبت شده به سطح ۳۱،۵۹۰ ریال رسید و در کف معاملاتی امروز نیز ۳۱،۵۰۰ ریال را تجربه کرد.


بیشتر بخوانید: قیمت دلار و ارز در روز‌های گذشته


نگاهی به روند حرکتی درهم گویای این است که خرید و فروش این ارز در روز‌های مشابه در سال گذشته با رقم ۴۰،۳۰۰ ریال در جریان بوده که نسبت به حال حاضر تفاوت ۸،۷۷۰ ریالی را نشان می‌دهد. همچنین درهم در بازه ۶ ماهه نیز نوسان ۱۴.۱۳ درصدی و ۵،۱۹۰ ریالی را تجربه کرده است که این رقم برای دوره یک ماهه گویای ۰.۸۸ درصد یا ۲۸۰ ریال می‌باشد. قابل ذکر است که بانک مرکزی نیز نرخ درهم را در روز جاری، برابر با ۱۱،۴۳۷ ریال اعلام کرد.
 

 
در حالی که بازار‌های ارزی ایران در روز جاری چنین شرایطی را سپری می‌کنند، در بازار‌های ارزی کشور‌های همسایه، در افغانستان و شهر هرات قیمت دلار با رقم ۱۲۷،۰۰۰ ریال در حال معامله است. قیمت دلار سلیمانیه عراق نیز به ۱۱۵،۰۵۰ رسید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان