تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو و درهم امروز ۹۸/۰۸/۰۲

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو را ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده، همچنین قیمت درهم در بازار آزاد ۳هزار و ۹۸ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۶۰۲ تومان است.
ارز
رویداد۲۴ صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳ هزار و ۹۸ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۶۰۲ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام می‌کنند.

همچنین قیمت خرید ارز در بانک‌ها به شرح زیر است:
دلار ۱۰ هزار و ۸۷۷ تومان و ۲ ریال
یورو ۱۲ هزار و ۱۱۰ تومان و ۶ ریال
پوند ۱۴ هزار و ۴۸ تومان و ۹ ریال
ارز مسافرتی ۱۲ هزار و ۵۳۲ تومان و ۴ ریال

قیمت انواع ارز در بازار آزاد نسبت به روز قبل اندکی افزایش داشته است.
 

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11هزار و 200 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 180 تومان

قیمت یورو

12هزار و 500 تومان

قیمت درهم امارات

3هزار و 98 تومان

قیمت پوند

14هزار و 602 تومان

 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت دلار ، قیمت یورو
نظرات شما
پیشخوان