تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

سامسونگ 2 فن‌آوریهای پوشیدنی جدید رو کرد

سامسونگ در راستای گسترش بازار تکنولوژی‌های‌ پوشیدنی‌ تناسب اندام از دو طرح جدید Gear Fit2 و Gear IconX رونمایی کرد.
رویداد۲۴سامسونگ در راستای گسترش بازار تکنولوژی‌های‌ پوشیدنی‌ تناسب اندام از دو طرح جدید Gear Fit2 و Gear IconX رونمایی کرد.

به گزارش زی نیوز، Gear Fit2 در واقع نسخه بروز شده ردیاب فعالیت Gear Fit است با این تفاوت که نسخه جدید دارای GPS و مانیتور ضربان قلب بوده و به همین خاطر قادر به اندازه‌گیری و ردیابی دقیق و درست تناسب اندام کاربر است و بازخورد آنی از تمرین‌های وی ارائه می‌دهد.

Gear IconX یک هدفون بی‌سیم با قابلیت پیگیری اطلاعات تناسب اندام است که بازخورد عملکرد دونده را به وی ارائه می‌دهد. دو هدفون بی‌سیم Gear IconX سامسونگ از طریق وایرلس به تلفن همراه متصل هستند. با قرار دادن دو هدفون در گوش می‌توان به سادگی آن را فعال کرد.

یانگی لی، معاون اجرایی بازاریابی جهانی تجارت ارتباطات موبایلی در شرکت سامسونگ الکترونیک، می‌گوید: داشتن یک سبک زندگی سالم جزو اولویت برتر مصرف‌کنندگان ماست. تکنولوژی پوشیدنی ما می‌تواند روال موجود از ترکیب تناسب اندام و سرگرمی را ارتقا دهد. Gear Fit2 و Gear IconX به طور ویژه برای برآورد این نیازها و استفاده حداکثری از فعالیت‌های روزانه و تجربه تناسب اندام کاربرانش طراحی شده است.

طبق اعلام شرکت، این دو تکنولوژی در سطوح مختلف تناسب اندام برای کاربرانی از جمله دوندگان ماراتن یا ورزشکاران غیرحرفه‌ای مفید است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان