تاریخ انتشار: ۰۷:۱۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

آذربایجان لرزید و در سوگ نشست/ ۵ فوتی و ده‌ها زخمی در آمار اولیه تلفات زلزله ۵/۹ ریشتری

زلزله ۵/۹ ریشتری که مرکز آن در حد فاصل استان‌های آذربایجان‌های غربی، شرقی و زنجان، جایی میان روستای ترکمن‌های میانه و سراب بوده است، تعدادی از هموطنان‌مان جان باختند.
 
آذربایجان لرزید و در سوگ نشست/ ۵ فوتی و ده‌ها زخمی در آمار اولیه تلفات زلزله ۵/۹ ریشتریرویداد۲۴   ساعت ۲:۱۷ دقیقه بامداد بود که لرزه‌های شدید در استان‌های شمال غربی کشور به وقوع پیوست و یگان‌های امدادی از همان لحظه در آماده باش قرار گرفتند.

با وقوع این زلزله در روستا‌های مناطق سردسیر کشور و روستا‌هایی که بیشتر بنا‌های شان خشتی است، کار امداد به سرعت آغاز شد. بر اساس آمار اولیه تا حوالی ۵ صبح تا به حال این زلزله در روستای ترکمن‌چای میانه ۵ قربانی داشته است. این آمار را ایسنا به نقل از مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی منتشر کرده است.

همچنین در این روستا ۳۰ خانه تخریب شده است. در سراب به بیش از ۱۵۰ نفر آسیب جسمی وارد شده و تعدادی از احشام کشته شدند، اما امداد رسانی به مردم در این مناطق ادامه دارد
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زلزله
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
سرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
1
دیوارمون فرو ریخت قفلهای پنجرهای طبقه دوم ما شکستند کم مونده بود کل ساختمان فرو بریزه چنان تکان میخورد دردلم گفتم خدایا رحم کن زلزله خوابید یهو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
1
درود به شرف رویداد 24 که جزو اولین خبرگذاریهایی بود که پوشش داد این زلزله شدید رو
نظرات شما
پیشخوان