تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

علیرضا منصوریان در ذوب آهن ماندنی شد

با برگزاری جلسه طولانی عصر هیئت‌مدیره و مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن با منصوریان سرمربی تیم، این مربی به‌صورت مشروط در تیم ماندگار شد.
علیرضا منصوریان
رویداد۲۴ سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد: در جلسه ٥ ساعته‌ای که عصر دوشنبه و با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بصورت مشروط ابقاء شد و به کار خود در تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه می‌دهد.

در همین راستا مهندس احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن به سایت رسمی باشگاه گفت: جلسه تعاملی و خوبی داشتیم که در آن در ارتباط با تمامی شرایط و مسائل تیم فوتبال باشگاه بحث و بررسی انجام گرفت و در پایان این جلسه و با توجه به گفتگو‌های انجام شده، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال، به کار خود در تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با لحاظ شروط تعیین شده، ادامه خواهد داد.

وی افزود: بایستی در ابتدا از صبر و شکیبایی و دلسوزی هواداران اصیل و شریف باشگاه ذوب‌آهن که سرمایه‌های اصلی این باشگاه پرافتخار و قدیمی بوده و به نوعی یار دوازدهم تیم فوتبال باشگاه محسوب می‌شوند، تقدیر و تشکر کنم و هواداران عزیز مطمئن باشند که هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه با نهایت دقت و موشکافی اوضاع موجود، به چنین جمع‌بندی و تصمیمی رسیده‌اند که بدون شک خیر و صلاح باشگاه در این تصمیم مستتر بوده و از این عزیزان تقاضا می‌کنیم که با تمامی توان همچنان پشتیبان باشگاه و تیم محبوب خود باشند.

جمشیدی اظهار کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان استانی که همواره از مجموعه عظیم ذوب‌آهن به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال کشور و استان حمایت کرده‌اند، تقاضا میکنم که این همراهی و یاری را همچنان ادامه داده تا تیم فوتبال ذوب‌آهن در این برهه حساس و حیاتی، از اقتدار فوتبال اصفهان همچون دهه‌ها و سال‌های گذشته دفاع کند.

جمشیدی در ارتباط با تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار کرد: مقرر شد که هیئت‌مدیره و مدیریت باشگاه ذوب‌آهن به طور مشروط و با توجه به تعهدات علیرضا منصوریان و متعاقب آن کسب امتیازات موردنظر این هیئت‌مدیره، حداکثر تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با ایشان ادامه کار داده و انتظار می‌رود که وی با درایت ویژه‌ای که در این مسئولیت دارند و توانایی‌های درخشان گذشته، خواسته‌های مدیریت باشگاه، هواداران و مردم شریف اصفهان را برآورده کرده همچنان در کنار خانواده بزرگ ذوب‌آهن باقی بمانند و چنانچه امتیازات مورد نظر هیئت‌مدیره باشگاه محقق نگشت، تصمیمات مقتضی اخذ و بلافاصله عملیاتی می‌شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد که تغییراتی در تنی چند از بازیکنان تیم که باعت تقویت، انسجام و نشاط کلی تیم خواهد شد توسط کادر فنی صورت پذیرد و به علت کسب نتایج ضعیف، جرایمی قطعی و مشروط برای کادر فنی و بازیکنان تیم در نظر گرفته شد که در صورت جبران گذشته و کسب نتایج و امتیازات درخشان و قابل قبول برای مدیریت باشگاه، مجددا قابل بررسی است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: از طرفی با همفکری آقای منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و مدیریت باشگاه و موافقت صورت پذیرفته و به جهت تقویت کادر فنی تیم فوتبال، آقای حسن استکی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن که تجربیاتی چندین ساله در امر مربیگری داشته و در دو مقطع مختلف نیز در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه به عنوان دستیار و مربی فعالیت کرده است، به کادر فنی تیم اضافه می‌شود.

وی در پایان این گفتگو از مدیرعامل محترم کارخانه ذوب‌آهن و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه که سه روز کاری پرفشار و سخت را در تبیین شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن پشت سر گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان