تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

اعلام سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای، جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری را اعلام کرد.

رویداد۲۴ بر این اساس، سهمیه بنزین در نظر گرفته شده برای تاکسی بین‌شهری، تاکسی ون شهری و تاکسی اینترنتی به شرح زیر اعلام شد:

اعلام سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری

مطابق بسته مصوب سهمیه بنزین برای ناوگان آژانس شهری (تاکسی تلفنی) برای آن دسته از خودروهایی که تاکنون توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت یا سازمان شهرداری‌های کشور ساماندهی شده‌اند، به میزان۲۰۰ لیتر برای خودروهای تک‌سوز و ۱۲۰ لیتر برای خودروهای دوگانه‌سوز، طی دو ماه آینده در پایان هر ماه به صورت اعتباری و پس از معرفی کارت، در کارت بانکی رانندگان شارژ می‌شود.

برای سرویس مدارس، ادارت کل آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و مدارس موظف هستند تمامی اطلاعات را در سامانه سپند ثبت‌نام نموده و سهمیه این خودروها در قالب اعتبار و براساس پیمایش انجام شده در پایان ماه، در کارت اعتباری ذینفعان شارژ خواهد شد.

۳) سهمیه بنزین تاکسی‌های دوگانه‌سوز نیز از ابتدای آذرماه ۹۸ به ۲۵۰ لیتر افزایش می‌یابد.

۴) سهمیه سوخت وانت بارها و موتورسیکلت‌های حمل بار شهری در صورت ساماندهی و ثبت پیمایش این ناوگان با تایید وزارت کشور در خصوص افزایش سهمیه آنها براساس پیمایش مورد تأیید اقدام خواهد شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
انتشار فایل صوتی جدید چه تاثیری در آینده سیاسی محمدجواد ظریف خواهد داشت؟
پیشخوان