تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

متلک یک گدا به عضو جامعه روحانیت مبارز

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطره ای در مورد متلک یک گدا به خود را بازگو کرد.
رویداد۲۴ - عضو جامعه روحانیت مبارز خاطره ای در مورد متلک یک گدا به خود را بازگو کرد.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی که در میان اصحاب رسانه به صراحت در گفتار معروف است با اشاره به خاطره ای از خود گفت: در بهشت زهرا، گدایی به سراغ من آمد درخواست پول کرد اما بنده از دادن پول به وی امتناع کردم که با این واکنش از سوی این فرد متکدی روبرو شدم که "شما که پول نفت را می خورید چرا کمک نمی کنید؟" موضوعی که باعث تاسف بنده شد زیرا روحانیت در کشور ما از روی صداقت و سادگی زندگی می کند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: درست است ما لباده به تن می کنیم و این لباده هم جیب دارد اما جیب آن سوراخ است و پولی در آن قرار نمی گیرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: هجمه های وارد شده از سوی برخی از افراد به جامعه روحانیت پیرامون اینکه درآمدهای میلیونی دارند صحت ندارد و درست نبوده است.



منبع: میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
1
البته در مورد همه روحانیون نمیشه اینو گفت، شاید باورش سخت باشه اما تعداد بسیار معدودی از روحانیون واقعا کار میکنند و زحمت میکشند! کشاورزی، دامداری، زنبورداری حتی مسافرکشی! اما همونطور که گفتم تعداد این دسته روحانیون خیلی خیلی کمه. بقیه بدون اینکه تو زندگیشون دست به سیاه و سفید زده باشند میبینی ماشین زیر پاشونه و خونه و زندگی و زن و بچه و همه چی دارند و وقتی با لباده های بسیار سفید و تمیزشون از کنار ادم رد میشن احساس فقر و حقارت به ادم دست میده. خوب اینا حقوقشون از پول نفت میاد دیگه. البته پول نفت هم نباشه دچار کسری بودجه نمیشن. به قول خودشون "خدا" میرسونه. بسیاری از ما بندگان غیر روحانی از همچین خدایی بی بهره موندیم و صبح تا شب باید برای یه لقمه نون سگدو بزنیم، انشالله خودش به راه راست هدایتمون کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
1
علی (ع) در حال سجده انگشترشو به نیازمند می‌بخشید. بعد این مدعیان "روحانیت"...
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان