تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۸
فرمانداری تهران در ششمین روز ثبت نام‌ها

خیز چهره‌های اقتصادی برای رقابت انتخاباتی

ششمین روز ثبت نام داوطلبین کاندیداتوری رقابت‌های مجلس شورای اسلامی در ستاد فرمانداری تهران در حالی پایان یافت که همانند روز‌های گذشته چهره‌های اقتصادی پا به پای چهره‌های سیاسی در این ستاد حضور پیدا کردند.

رقابت انتخاباتی

  رویداد۲۴  امروز (جمعه) ششمین روز ثبت نام از داوطلبین کاندیداتوری یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی در ستاد فرمانداری تهران به پایان رسید.
تنها یک روز دیگر این ستاد فعال است و به گفته ستاد مرکزی انتخابات مهلت از پیش تعیین شده دیگر تمدید نمی‌شود.

صبح امروز علی عباسپور تهرانی‌فر نماینده ادوار مجلس با حضور دراین ستاد مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کرد. پیش از او چند نماینده ادوار دیگر نیز بار دیگر شانس خود را برای کسب کرسی مجلس امتحان کردند.


بیشتر بخوانید:


کمی پس از شروع کار ستاد فرهادی فرماندار تهران از این ستاد بازدید کرد.

غلامرضا انصاری از نمایندگان پیشین شورای شهر تهران و یکی از اعضا شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نیز با حضور در ستاد انتخابات تهران خواستار ادامه فعالیت سیاسی خود این بار در مجلس شورای اسلامی شد.

حسین نقاشی دیگر عضو حزب مذکور که این روز‌ها روابط عمومی شورای شهر تهران نیز هست، در این ستاد انتخاباتی برای ادامه رقابت‌ها ثبت نام کرد: این در حالی است که او در رقابت‌های دور گذشته مجلس رد صلاحیت شده بود.

بهرام شکوری رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران و نایب رییس خانه معدن و تجارت یکی از چند چهره مطرح عرصه اقتصادی است که طی روز‌های گذشته از حوزه انتخابیه تهران برای رقابت‌های انتخاباتی ثبت نام کرده است. به نظر می‌رسد چهره‌های مطرح عرصه اقتصاد خیز بلندتری نسبت به چهره‌های سیاسی شناخته شده برای کسب کرسی‌های مجلس برداشته اند.

تمام صندلی‌های سالن انتظار فرمانداری تهران از صبح تا عصر پر بودند و ستاد مملو از اشخاصی بود که خواهان آزمودن خود برای تایید صلاحیتشان بودند؛ اما همانند روز‌های گذشته تعداد چهره‌های شاخص سیاسی به تعداد انگشتان دو دست بود.

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام‌ها است و پیش‌بینی می‌شود حداقل کمی فردا روز شلوغ نری نسبت به شش روز قبل خود باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان