تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو سکه و طلا امروز ۹۸/۰۹/۲۳

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۴۹ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۲ هزار و ۸۵۲ تومان رسیده است.
قیمت ارز و سکه
رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به دیروز ۴ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۰۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۷۵.۷۶ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۵۹۹ هزار و ۳۰۰ تومان، هر مثقال طلا ۱ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۲ هزار و ۸۵۲ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۵۱۱ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۶ هزار و ۸۶۳ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان است
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت ارز
نظرات شما
پیشخوان