تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

نصب دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روی گوشی‌ها با پردازنده جدید

تازه‌ترین پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون موسوم به اسنپ دراگون ۸۶۵ برای گوشی‌های هوشمند اولین بار بر روی گوشی‌های تولیدی شرکت ویوو نصب خواهد شد.

اخبار تکنولوژی

  رویداد۲۴ شرکت کوالکوم با صدور بیانیه‌ای رسمی در این زمینه اعلام کرده که شرکت چینی ویوو به اولین کاربر این پردازنده قدرتمند مبدل می‌شود. رونمایی از این پردازنده اولین بار در جریان برگزاری اجلاس فناوری اسنپ دراگون ۲۰۱۹ در هاوایی آمریکا صورت گرفت.

پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ نه تنها با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری کامل دارد، بلکه از فناوری هوش مصنوعی نیز بهره‌مند بوده و همین امر توان پردازش و قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند را افزایش می‌دهد.
 

بیشتر بخوانید:



اسنپ دراگون ۸۶۵ به مودم نسل پنجم X ۵۵ نیز مجهز بوده و از سرعت استثنایی بارگذاری داده حداکثر ۷.۵ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین با استفاده از این پردازنده، پلتفرم‌های هوش مصنوعی قادر به انجام ۱۵ تریلیون محاسبه در هر ثانیه هستند که رقمی چشمگیر است.

با استفاده از این پردازنده می‌توان گوشی‌هایی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و توان ضبط ویدئو‌هایی با دقت ۸ K تولید کرد. همچنین این پردازنده اجرای بازی‌های ویدئویی قدرتمند بر روی گوشی‌ها را تسهیل می‌کند. هنوز مشخص نیست گوشی‌های ویوو که مجهز به این پردازنده هستند، چه زمانی به بازار می‌آیند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان