تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
فردا، واریز مرحله دوم یارانه معیشتی:

آغاز فرایند ثبت نام بسته معیشتی یارانه نگیرها

مرحله دوم یارانه معیشتی فردا ۱۰ دی ماه واریز می شود و آن دسته از افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی کردند و مشمول یارانه حمایتی هم نشدند، از فردا می توانند با مراجعه به در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

 بسته معیشتی

رویداد۲۴ در راستای سیاست‌های حمایتی دولتی، فردا مرحله دوم یارانه معیشتی پرداخت می‌شود. فرایند ثبت نام آن دسته از افراد جامانده‌ای که یارانه نقدی دریافت می‌کردند، اما یارانه معیشتی دریافت نکردند به زودی در سامانه hemayat.mcls.gov.ir آغاز می‌شود.

همچنین افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبدمعیشتی نیز به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت هم می‌توانند از ۱۰ دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.


بیشتر بخوانید:

اعلام زمان واریز دومین یارانه معیشتی


حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته اعلام کرد: براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تایید شده، اعلام می‌شود.

وی ادامه داد:پرداخت دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (۱۰ دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

* در صورت تأیید درخواست، یارانه معیشتی به صورت یکجا پرداخت می‌شود

میرزایی افزود: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آن‌ها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: حدود ۶۶۶ هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت، می‌توانند از ۱۰ دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

وی اضافه کرد: درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آن‌ها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند. درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
یاسین مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
سلام بنده از سال ۹۲یارانه ام قطع شده .لازم بذکره که بگم محصل هستم و هیچ گونه درآمدی هم ندارم .خواهش می کنم بررسی کنید .
حسین دستخوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
سلام برای ما اصلا یارانه معیشتی واریز نشده لطفا رسیدگی نمیایید چکارکنیم
علیجان صیادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
من یارانه معیشتی نگرفتم بیکار هستم
عزت الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
من یارانه معیشتی نگرفتم خانواده پنج نفره هستیم
لطفآ برسی نماید
امین باقری۷
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
1
من یارانه معیشتی نگرفتم لطفا پیگیری کنید
حسن آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
0
باسلام.من نگهبان و مسئول خرید یک شرکت هستم وکلیه خرید از کارت بنده هستش اما درامد من ماهیانه یک میلیون و هشتصد هستش .مستاجرم و خانه و ماشین و هیچی ندارم از لیست یارانه حذف شدم .اگر دولت واقعا دنبال شفاف زایی و پیدا کردن افراد مستحق هست چرا یک سایت تبادل نگذاشته .همه کاراشون شده یک طرفه یعنی ما باید شماره ملی بنویسم اونها هر کاری دلشون خواست انجام بدهند.
اگر شما ها کاربران یا مسئول سایت و خبرگزاری راه دسترسی واسه توضیحات دارید بفرمایید
به خدا صاحبخانه من ۷ واحد در اپارتمان محل سکونتم داره ماشین ۴۰۰ میلیونی داره خونه مستقل داره اما چون بازنشسته هست اینو میگیره اما ما نه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان