تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
رییس کمیته ملی المپیک:

حضورم در فدراسیون فوتبال مزاح رسانه‌ای است

رییس کمیته ملی المپیک با رد شایعه تصدی ریاست فدراسیون فوتبال به طور صریح اعلام کرد: این موضوع مزاح رسانه‌ای است و آن را جدی نگیرید؛ بر اساس تعهد اخلاقی به فعالیت چهار ساله خود در کمیته المپیک ادامه می دهم.

حضورم در فدراسیون فوتبال مزاح رسانه‌ای استرویداد۲۴ «سید رضا صالحی امیری» درحاشیه مراسم بدرقه اسکی بازان ایران به المپیک زمستانی ۲۰۲۰ سوییس درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب درباره جلسه امروز خود با وزیر ورزش اظهار داشت: هیچ‌گونه صحبتی درباره فوتبال نداشتیم بلکه نشست امروز درباره المپیک توکیو بود. درباره تیم امید با حمید استیلی صحبت کردم.

وی افزود: تیم امید نیاز به حضور بازیکنان از باشگاه‌ها دارد که در این زمینه مشکلاتی وجود داشت. نکته دوم حریفان جدی تیم امید است که امیدواریم این تیم به المپیک صعود کند و نگاه سوم درباره بودجه بود که تعهد کردیم نیازهای تیم امید را تامین کنیم.

صالحی امیری درباره شایعه ریاست فدراسیون فوتبال گفت: این مزاح رسانه‌ای است و آن را جدی نگیرید. من بر اساس برنامه در کمیته المپیک حاضر شدم و تعهد اخلاقی دارم و فعالیتی جز این در این حیطه نخواهم داشت.

صالحی امیری همچنین گفت: رشته اسکی رشته مفرحی است و ورزش خانوادگی هم هست و این رشته ظرفیت توسعه‌ای دارد.

وی افزود: مقدمات لازم برای اعزام کاروان اسکی ایران به المپیک زمستانی سوئیس فراهم شده است اما نباید انتظار خاصی از ورزشکاران و فدراسیون داشته باشیم.

رییس ان او سی گفت: برای اسکی تجهیزات بسیار مهم است که به سختی هم فراهم می شود چون وارداتی است.

صالحی امیری ادامه داد: مساله تجهیزات مهم است و تجهیزات در حوزه قهرمانی باید از استاندارد بین المللی هم برخوردار باشد. اما باید به سمت تجهیزات داخلی متناسب با استاندارد بین المللی برویم.

رییس کمیته المپیک اضافه کرد: تجهیزات باید متناسب با استاندارد جهانی بروز رسانی شود.

وی آینده اسکی را در چهار الی هشت سال آینده مطلوب توصیف کرد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان