تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین مهلت ثبت نام یارانه معیشتی

فردا (۲۴ دی ۹۸) مهلت ۱۴ روزه برای ثبت نام متقاضیان دریافت سبد معیشتی به پایان می‌رسد.
یارانه معیشتی
رویداد۲۴ واریز بسته کمک معیشتی برای جبران افزایش قیمت بنزین از آبان امسال آغاز شد.

بسته حمایتی در سه مرحله و در تاریخ ۲۷ آبان، ۲۹ آبان و ۲ آذر ماه برای ۶۰ میلیون نفر (در هر مرحله به ۲۰ میلیون نفر) واریز شد به عبارتی این افراد در قالب ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار یارانه معیشتی حاصل از اصلاح قیمت بنزین را دریافت کردند.

‎ارزش ریالی بسته معیشتی واریز شده به حساب سرپرستان خانوار در خانوار‌های تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و ۵ نفره به بالا ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده که بر اساس گفته نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبلغ یارانه معیشتی دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

دومین مرحله واریز یارانه معیشتی ۱۰ دی ۹۸ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و در این مرحله ۴۱۹ هزار خانوار به لیست دریافت کننده کمک معیشتی اضافه شدند بدین ترتیب تعداد خانوار‌هایی که کمک معیشتی در این ماه دریافت کردند به ۱۸ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۳۷۲ نفر افزایش یافت.

بر اساس اطلاعیه وزارت رفاه افرادی که طی دو مرحله واریز یارانه معیشتی در آبان و دی ۹۸ مشمول دریافت یارانه معیشتی نشده اند و افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) قرار ندارند، می‌توانند تا روز ۲۴ دی ماه درخواست خود را برای دریافت یارانه معیشتی در سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.


بیشتر بخوانید: وسع مالی دریافت کنندگان یارانه معیشتی ۶ ماه یکبار پایش می‌شود

این ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانوار ۱۴ روز فرصت داشتند اطلاعات هویتی و شماره تلفن سرپرست خانواده را در سامانه وارد کنند. فردا (سه شنبه ۲۴ دی ۹۸) آخرین مهلت تعیین شده برای سرپرستان خانوار است.

به گفته حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تقاضای این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتیجه از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
عدل علی که میگفتن اینه؟یه خونه ۶۰متری متوسط الان یه میلیارده عوضش نه کارهست نه درآمدقیمت همه چی نجومی آجرخونه روبکنیم بخوریم ماهی۵۰۰پول بیمه میدیم دانشجوداریم بخداموندیم چیکارکنیم عیب نداره عوضش بن۳میلیونی میدن به نمایندهایی که بودونبودشون فرق نمیکنه خداجواب این همه ظلم وستم روبده بهتون شرمنده زن وبچه بشین خیر وخوشی نبینین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان