تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نوبخت:

۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت فوری به سیل زدگان اختصاص یافت

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی نوشت: ۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان تنخواه برای پرداخت‌های فوری به سیل زدگان اختصاص یافته است.

۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت فوری به سیل زدگان اختصاص یافترویداد۲۴ «محمد باقر نوبخت» در این توئیت تاکید کرده است که ‏از رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواسته‌ام برای تسکین آلام و رفع نیازهای فوری هم‌میهنان سیل‌زده در سیستان وبلوچستان، ‎هرمزگان و ‎کرمان به سرعت از آن مناطق بازدید و نسبت به برآورد خسارات اقدام نمایند.

بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی آغازشده، استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان‌ها شده است.

شرایط در استان سیستان و بلوچستان از سایر استان‌ها وخیم‌تر اعلام‌شده به‌طوری‌که میزان بارش‌ها در جنوب استان نسبت به سال گذشته ۲۶ برابر شده است و درنتیجه سرریز شدن آب از پشت سدهای استان را در پی داشته است.

اکنون در سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل هستند و ۲۰ هزار واحد مسکونی براثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزیی دیده است.

باوجود تلاش امدادگران، چادر، مواد غذایی بسته‌بندی، پتو و ملزومات پزشکی و بهداشتی از اقلام ضروری موردنیاز مردم منطقه است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
از کجا ؟ با تولید پول بدونه پشتوانه و نتیجه اش گرانی بیشتر
نظرات شما
پیشخوان