تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۸
هواشناسی:

بارش برف و باران تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه خواهد داشت

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور تا روز‌های پایانی هفته جاری خبرداد.

بارش برف و باران تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه خواهد داشترویداد۲۴ صادق ضیاییان گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز (۲۸ دی ماه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی و شمالی زاگرس و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش باران و در مناطقی از شمال شرق بارش پراکنده برف و باران رخ می دهد.

وی در ادامه گفت: فردا (۲۹ دی ماه) بارش به‌جز در جنوب شرق، در سایر استانهای کشور ادامه می‌یابد. دوشنبه (۳۰ دی ماه) در شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش پراکنده برف و باران و در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده باران رخ می دهد و سامانه بارشی از اواخر وقت این روز از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر دوشنبه (۳۰ دی ماه) سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور و بارش پراکنده برف و باران در این مناطق آغاز می‌شود. سه شنبه (اول بهمن ماه) فعالیت بارشی این سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز غربی، غرب دریای خزر و برخی نقاط مرکز کشور خواهد بود.

ضیاییان در پایان گفت: چهارشنبه (۲ بهمن ماه) با تشدید فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و غرب کشور، گستره آن نیمه غربی و قسمتهایی از جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان