تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

واکنش عراقچی به لغو میزبانی‌ نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در واکنش به لغو میزبانی‌های نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: سعودی‌ها یک سوء استفاده ناجوانمردانه از وضعیت موجود و به شهادت رسیدن انسان‌های بی گناه کردند و خواستند این را به اهداف سیاسی خود تعمیم دهند.

سعودی‌ها یک سوء استفاده ناجوانمردانه از وضعیت موجود کردندرویداد۲۴ سید عباس عراقچی روز یکشنبه در گفت وگویی افزود: تصمیم سعودی ها یک تصمیم ناجوانمردانه از وضعیت موجود و به شهادت رسیدن انسان های بی گناه بود که از آن سوء استفاده کردند.

عراقچی اظهار داشت: سعودی ها خواستند این موضوع را به اهداف سیاسی خودشان تعمیم بدهند و برای این که تیم های خودشان را به مسابقات که هدفش دوستی بین المللی هست به پیروزی برسانند تیم های ایرانی را از یک مزیت و از امکانات محروم کنند.

وی تاکید کرد: باید مقابل سوء استفاده غیر منصفانه از سوی عربستان ایستاد.

به گزارش ایرنا، روز جمعه ۲۷ دی ماه تنها چند روز قبل از برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای اعلام کرده، تصمیم دارد میزبانی‌های نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را به ادعای نبود امنیت به کشور سوم منتقل کند که این موضوع با واکنش زیاد اهالی فوتبال روبه رو شد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان