تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
علم‌الهدی:

عکس‌های سردار سلیمانی را از اینستاگرام حذف کردند و به جایش فیلم پاره کردن عکسش را گذاشتند/ نکند در شبکه‌های ارتباطی ما عوامل دشمن نفوذ کرده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خطاب به مسئولین گفت: شما می‌خواهید با نگاه به دنیا کشور را اداره کنید؛ نگاه به همین دنیا که دنیای ظلم، تجاوز، جنایت و آدم کشی است؟ با نگاه به این دنیا می‌خواهید کشور را اداره کنید؟ لابد چون نگاه به دنیا دارید لذا فکر یک شبکه اجتماعی داخل کشور را برنمی‌تابید و به کسی هم که بخواهد این شبکه را راه بیندازد کمک نمی‌کنید.

سردار سلیمانی

رویداد۲۴ سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد مقدس گفت: نماز جمعه‌ای که در هفته گذشته به امامت ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد اصل این نماز جمعه و اقبال مردم به یک معجزه بیشتر شباهت داشت و چشم دشمنان را کور کرد. بعد از مسائلی که در سانحه هوایی داشتیم و برخی حرکت‌های مذبوحانه دشمنان خدا، برگزاری این نماز جمعه باعث کوری چشم استکبار در سراسر کره زمین شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته سه نکته کلیدی را در کنار همه افاضات و رهنمودهای حکیمانه بیان کردند که این سه نکته نیازمند تحلیل است و باید در موقعیت‌های مختلف مورد تحلیل قرار بگیرد.

وی افزود: نکته اول اینکه فرمودند کشور باید قوی شود. نکته دوم اینکه اعلام فرمودند سپاه قدس رزمندگان بدون مرز هستند و هرجا جریان مقدسی باشد یا جریان مظلومی وجود داشته باشد سپاه قدس در عرصه جهاد حضور خواهد داشت و نکته سوم اینکه شهید سلیمانی تنها یک شهید نبود و یک مکتب است و مساله و راهبردی با عنوان مکتب سلیمانی اعلام کردند که باید ابعاد این مکتب هم کاملا تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اینکه رهبری فرمودند کشور، مردم و نظام باید با قوت باشد یعنی قدرت و قوت نظام و مردم تکیه کردن بر توان و امکانات و استعدادهای داخلی این ملت است. توان مردم ما کم نیست؛ استعدادهای فرهیخته در مردم ما در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فناوری و علم کم نیست و توان ما بالاست. معنای قوی شدن کشور به خاطر این است که مادر هیچ چیز به بیرون محتاج نباشیم که اینها بر مبنای نیاز ما نقطه ضعف پیدا کنند و ما را در عرصه موضع گیری بلرزانند؛ پس ما باید قوی باشیم.

وی افزود: اینکه برخی مسئولین می‌گویند بدون نگاه به دنیا نمی‌توانیم کشور را اداره کنیم درست نیست؛ نگاه به کدام دنیا که هرجا شما وابسته بودید در آن نقطه ضربه به شما وارد کرده است؟ یک جریان شبکه اجتماعی که به عنوان خدمات ارتباطی در اختیار مردم دنیا قرار می‌گیرد باید بر مبنای عدل باشد که همه مردم در بهره برداری از این شبکه اجتماعی مساوی باشند؛ اگر بنا شد در یک موردی آمدند جلوی کسی را گرفتند برخلاف عدل است؛ فضای مجازی در شبکه اجتماعی فضای حقیقی در فضای حقیقی مردم دنیا است. در شبکه اجتماعی خارجی صفحات را پاک کردند و هرجا تمثال شهید سلیمانی بود حدف کردند؛ آن وقت هرجا عکس پاره کردن عکس شهید سلیمانی را می گذارند آن را منتشر می کنند.


بیشتر بخوانید: برنامه بعدی ایران برای انتقام ترور سردار سلیمانی چه می تواند باشد؟


علم الهدی گفت: شما می‌خواهید با نگاه به دنیا کشور را اداره کنید؛ نگاه به همین دنیا که دنیای ظلم، تجاوز، جنایت و آدم کشی است؟ با نگاه به این دنیا می‌خواهید کشور را اداره کنید؟ لابد چون نگاه به دنیا دارید لذا فکر یک شبکه اجتماعی داخل کشور را برنمی‌تابید و به کسی هم که بخواهد این شبکه را راه بیندازد کمک نمی‌کنید.

وی ادامه داد: انسان گاهی شک می‌کند؛ ما کسی را متهم نمی‌کنیم اما این حرف‌ها شک آور است که نکند در شبکه‌های ارتباطی ما عوامل دشمن نفوذ کرده‌اند؟ شک برای آدم به وجود می‌آورد. چندسال است دم از شبکه اجتماعی داخلی می‌زنیم و به آنها که می‌خواهند این شبکه را راه بیندازند کمک نمی‌کنند. نکند دستی از دشمن در این حوزه اختلال می‌کند چرا که این کار با فرمایش رهبر انقلاب سازگار نیست.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان