تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

کشف بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مقتدرانه تیم‌های عملیات ویژه فرماندهی انتظامی زاهدان ضمن انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق، یک تن و ۲۲۹ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

کشف بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در زاهدانرویداد۲۴ سردار محمد قنبری روز شنبه دراین‌باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زاهدان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به شهر زاهدان دست یافتند.
وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات این باند سرانجام روز گذشته یکی از اعضای این باند را که با یک دستگاه سواری در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر زاهدان بود، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس پس از طی مسافتی خودرو پراید را در یک اقدام غافلگیرانه با علائم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی از آن ۱۷۹کیلو و۴۰۰گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.
وی بیان کرد: با بازجویی‌های علمی پلیس مخفیگاه همدستان متهم شناسایی و تیم‌های عملیات ویژه فرماندهی انتظامی زاهدان بلافاصله وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ عضو دیگر آن در بازرسی از مخفیگاه آنان ۷۶۲ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک، ۲۵۰ کیلو و ۸۲ گرم حشیش، ۱۲ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین، ، ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه، ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم سایر موادمخدر کشف کردند.
سردار قنبری اظهار داشت: ۲ دستگاه خودرو پژو و پراید توقیف و یک قبضه سلاح کلاش، ۷۵ فشنگ جنگی نیز از مخفیگاه سوداگران مرگ کشف شد.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان