تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

رشد ۱۳۱۸۵ واحدی شاخص بورس در هفته سوم بهمن

شاخص بورس در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سومین هفته معاملاتی بهمن‌ماه با ۱۳۱۸۵ واحد افزایش، معادل ۲.۹۶ درصد رشد را به ثبت رساند. رشد ۱۳۱۸۵ واحدی شاخص بورس در هفته سوم بهمن

بورس

رویداد۲۴در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سومین هفته معاملاتی بهمن‌ماه، تعداد ۲۹۰۲۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷۰۶۵۷ میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۱۴۷ هزار دفعه طی ۴ روز معاملاتی مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۳۱.۶۸، ۱۹ و ۲۳.۶۱ درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر که ۵ روز معاملاتی داشت، تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۷۹۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران هم در هفته گذشته به ارزش کل بیش از ۸۱۰۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۰.۳۵ و ۲۲ درصد کاهش همراه شدند.

در بازار بدهی نیز که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می‌شود، در این مدت تعداد ۹۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۹۳۱ میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۵ بهمن با ۱۳۱۸۵ واحد افزایش، معادل ۲.۹۶ درصد رشد را به ثبت رساند و به رقم ۴۵۹۰۸۰ واحد رسید.

شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۳۵۹ واحد افزایش معادل ۱.۶۱ درصد رشد کرد و رقم ۱۴۸۹۳۱ واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۸۹۰۵ واحد افزایش به رقم ۳۳۰۹۵۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۹۸۵۴ واحد افزایش به عدد ۹۱۵۹۵۱ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۷۷ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۳.۲۶ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان