تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
صدری اظهار داشت: درگاه‌های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات، نقشی مهم در عدم انتشار بیماری در سطح جامعه ایفا می‌کنند و مشتریان لازم است با استفاده از این درگاه ها، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در عدم شیوع این بیماری ایفا کرده و حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کنند.
شرکت مخابرات ایران
رویداد۲۴ به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توسعه درگاه‌های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان از جمله مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کددستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع با ارائه تمام خدمات ممکن، از تردد‌های غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری کرده و نقشی مهم در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، دیتا و ... نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش تردد و ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر اعلام کرد: در چنین موارد بحرانی همانند انتشار بیماری ویروسی کرونا، با استقبال گسترده مشتریان از این پرداخت‌ها، سلامت جامعه و مشتریان تضمین شده و احتمال ابتلا به بیماری کاهش می‌یابد.
خبر های مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: