تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

این بار پرسپولیسی ها متهم کردند/وزیر استقلالی است؛این هم سند بدون فتوشاپ!

این بار پرسپولیسی ها وزارت ورزش را متهم به نقض بی طرفی کردند.
رویداد۲۴- این بار پرسپولیسی ها وزارت ورزش را متهم به نقض بی طرفی کردند.

درحالی که روز گذشته جمعی از هواداران باشگاه استقلال برابر مجلس شورای اسلامی تحصن کردند و مدعی بودند وزارت ورزش ، بی طرفی را زیر پا گذاشته و حامی تیم رقیب شان است ، با اعلام اسامی اعضای جدید هیات مدیره تیم های استقلال و پرسپولیس ، ورق برگشته و حالا پرسپولیسی ها وزیر را متهم به بی طرفی می کنند. آنها انتخاب دو مدیر ارشد مالی برای استقلال را گامی بلند برای کمک به این دو تیم می دانند که بتوانند برای شان تامین اعتبار کنند. 

حسین قدوسی ، سردبیر روزنامه پیروزی در جدیدترین یادداشتش در این باره نوشته است:«لیست دریافتی سرخ ها دو فصل پیش و چهار هفته مانده به قهرمانی سرخ ها منتشر شد و دنیایی از حاشیه نیز تولید.نهایتا سرخ ها با یک امتیاز کمتر زمان سرمربیگری دایی نایب قهرمان شدند. همان ایام اما لیست استقلال یک هفته پس از پایان فصل منتشر شد.بعد می گویند وزیر پرسپولیسی است. در سه سال اخیر مدیریت پرسپولیس هشت بار (رویانیان. پروین. رحیمی. منتقمی. سیاسی. طاهری. نژادفلاح. طاهری) تغییر کرد و بی ثباتی در کادر مدیریت و فنی به اوج رسید اما استقلال فقط یک تغییر(فتح اله زاده رفت افشارزاده امد) داشته.بعد می گویند وزیر پرسپولیسی است.

سیاسی رییس هیات مدیره پرسپولیس دو فصل در زمان نقل و انتقالات تابستانی چون پرسپولیس اسپانسر داشت و استقلال نداشت با توصیه وزارت ورزش(طبق گفته خادم در نود)بالغ بر هشت میلیارد به استقلال پرداخت کرد و طبق گفته رسانه ها همان فصل شرکت زیرمجموعه او(سبک دست) اسپانسر استقلال بود(سیاسی پرداخت پول به استقلال را تایید کرده اما گفته من اسپانسر نبودم و فقط اسپانسری را معرفی کردم).همان زمان پول اسپانسر پرسپولیس هزینه نشد تا حامی مالی استقلال هم مشخص شود و اینگونه دو باشگاه همزمان در نقل و انتقالات استارت زدند.

استقلال دو فصل پیش سقف بودجه 15میلیاردی را به عنوان تیم غیر اسیایی رعایت نکرده و ارقام کذب را برای قرارداد خیلی ها از جمله قلعه نوعی.تیموریان.حیدری و..... منتشر کرد اما پرسپولیس سقف بودجه 18میلیاردی را به عنوان تیم اسیایی رعایت کرد ولی نهایتا برخورد قاطعی با تخلف اشکار ابی ها و سپاهانی ها نشد و پرسپولیس قانون مدار مغموم واقع شد.حالا می گویند وزیر پرسپولیسی است.

موارد بسیار است اما مهمترین ان اینکه افشارزاده مدیرعامل استقلال همزمان مدیرکل حوزه سرپرستی وزیر ورزش است و اغلب جلسات مهم استقلال و برخی جلسات غیرمهم ابی ها در وزارت ورزش و دفتر افشارزاده که چند قدمی دفتر وزیر است برگزار می شود.افشارزاده از این نفوذ بارها به نفع استقلال بهره برده که نمونه اش رایزنی های او با مقامات فدراسیون برای محروم نشدن رحمتی در فینال و عدم تغییر تاریح فینال به رغم عدم حضور ملی پوشان استقلال و ذوب اهن در تیم ملی است و یا صدور مجوز برای بازی کردن پروپیچ پس از جلسه افشارزاده با کفاشیان و موارد بسیار دیگر اما.........می گویند وزیر پرسپولیسی است.»

او این ها را از پی هم به عنوان مواردی آورده که نشان دهد همیشه ثبات مدیریتی در استقلال ، بیش از پرسپولیس بوده و نگاه حمایتی به این تیم ، بیش از رقیب بوده است. با این وجود در هیات مدیره پرسپولیس هنوز یک جای خالی باقی مانده. جایی که برای یک مدیر اقتصادی خالی مانده. پرسپولیسی ها ، خیلی های شان گمان می بردند ، حسین هدایتی که این روزها خیلی سیمی کند به تیم کمک مالی کند ، آن نفر پنجم هیات مدیره است اما این اتفاق نیفتاده و او قرار نیست مسئولیتی در هیات مدیره داشته باشد. یا حداقل تیم مشاوران وزیر ورزش نتوانسته اند او را مجاب به چنین کاری کنند. حالا اگر یکی هم طراز با این مدیران مالی استقلالی به پرسپولیس نیاید شاید اعتراض ها بیشتر شوند. اگرچه همین حالا هم پرسپولیسی ها از طریق پیامک های سامانه هوداری شان ، به میزان پولی که باید برای یک فصل هزینه می کردند ، تامین اعتبار داشتند و تمام این چند میلیارد تومانی که به عنوان هدیه از افراد دیگر گرفته اند ، مازادی بر سهم درامدزایی شان بوده است. یعنی بیش از 20 میلیارد تومانی که حق داشتند در این فصل هزینه کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان