تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

برگزاری نماز جمعه تا اطلاع ثانوی در سراسر کشور تعطیل شد

وزیر بهداشت در نامه‌ای به رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، بر ضرورت لغو فریضه نمازجمعه در تمامی کشور به منظور پیشگیری از گسترش انتقال ویروس کرونا، تاکید کرد.

لغو نماز جمعه به دلیل ویروس کرونا

رویداد۲۴ ‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در نامه‌ای به حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، بر ضرورت لغو فریضه نمازجمعه در تمامی شهر‌های مراکز استان به منظور پیشگیری از گسترش انتقال ویروس کرونا، تاکید کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیراست.

حجت الاسلام جناب آقای حاج علی اکبری

رئیس محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

پیرو نامه شماره ۱۶۰۶/۱۰۰ مورخ ۰۸/۱۲/۱۳۹۸ درخصوص عدم برگزاری نماز جمعه در ۲۳ استان کشور که به عنوان نقاط آلوده گزارش شده بود، با توجه به شیوع بیماری کروناویروس (COVID ۱۹) در کلیه استان‌های کشور (۳۱ استان)، ضروری است، دستور فرمایید، در همه شهر‌های مراکز استان، تا اطلاع ثانوی نماز جمعه برگزار نگردد و در سایر شهرستان‌ها و شهر‌های کوچک، کمیته‌ای متشکل از استاندار، نماینده، ولی فقیه، امام جمعه و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، تشکیل و نقطه نظرات فنی رییس دانشگاه مورد عمل قرار گیرد. بدیهی است هر گونه تغییر در استمرار و یا رفع محدودیت به استحضار خواهد رسید.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان