تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مربی پیشین پرسپولیس:

به خاطر دروغ‌هایی که از مسئولان شنیدیم یک ریال هم به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهیم

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر دروغ‌هایی که از مسئولان باشگاه پرسپولیس شنیدیم، حاضر نیستیم حتی یک ریال تخفیف دهیم.

مشکلات باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ ایگور پانادیچ مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اعلام رای فیفا و محکوم شدن پرسپولیس به پرداخت ۷۶ هزار و ۴۸۰ یورو همراه با سود سالیانه و ۸۶ هزار یورو به عنوان غرامت، گفت: در حال حاضر فیفا رای داده و من توجهی به آنچه که از سوی پرسپولیس مطرح می‌شود ندارم. حالا آن‌ها محکوم شدند و باید بیش از آنچه فکر می‌کردند بابت محکومیت خود بپردازند.

وی افزود: ما سه نامه از سوی فیفا به پرسپولیس ارسال کردیم که همه آن‌ها بی جواب ماند. دروغ‌های زیادی هم شنیدیم پس حالا باید بیایند و پاسخ بدهند. مربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه مسئولان باشگاه هنوز برای توافق امید دارند و به دنبال گرفتن زمان برای پرداخت مطالبات برانکو و کادر او هستند، اضافه کرد: آن وقتی که باید جواب می‌دادند کجا بودند؟ ما بهترین نتایج را در تاریخ پرسپولیس گرفتیم. برای چه؟ برای اینکه دستمزدمان را ندهند و در آخر هم دروغ بشنویم. به طور حتم به خاطر تمام دروغ‌هایی که در این مدت شنیدیم یک روز زمان اضافه‌تر از آنچه فیفا در نظر گرفته و یک ریال هم تخفیف نخواهیم داد. من خیالم از بابت رای فیفا راحت است.


بیشتر بخوانید:وضعیت ۱۱ پرونده پرسپولیس در فیفا/ برانکو سنگین تر از همه


وی اضافه کرد: هیچ مشکلی ندارم. من منتظر می‌مانم تا از طریق فیفا به پولم برسم و هر تصمیمی فیفا گرفته است باید اجرا شود.

پانادیچ گفت: ما سال‌های فوق‌العاده خوبی را در ایران پشت سر گذاشتیم. هواداران پرسپولیس بهترین هواداران دنیا هستند و همیشه در قلب ما خواهند ماند. به طور حتم آن‌ها شرایط را درک می‌کنند و به هیچ عنوان دوست نداشتیم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم، اما به خاطر دروغ‌هایی که شنیدیم مجبور به این کار شدیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان