تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

جولان کفتار‌های کرونایی در سعادت آباد تهران

۸ مرد که اقدام به فروش مواد ضدعفونی کننده غیربهداشتی در منطقه سعادت آباد می‌کردند دستگیر شدند.

جولان کفتار‌های کرونایی در سعادت آباد تهرانرویداد۲۴ سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 163 ولنجک با اشاره به اشراف پلیس برای مقابله هرچه بیشتر با احتکار و سودجویان در روزهای مقابله ملی با بیماری کرونا، گفت: ماموران کلانتری 163 ولنجک پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع قضایی، به محدوده فرحزاد اعزام شدند که مشخص شد، در این محل 2 نفر به صورت غیربهداشتی مشغول تهیه و توزیع بسته های بهداشتی حاوی الکی طبی، مواد ضدعفونی کننده و محلول های شوینده هستند.

وی ادامه داد: 2 متهم دستگیر شدند و از انبار آنها 3 هزار لیتر الکی طبی محلول ضدعفونی و شوینده غیربهداشتی کشف شد، همچنین پس از بررسی های بیشتر،2 انبار دیگر این افراد در جاده ساوه نیز شناسایی شد.

ابه گفته ین مقام انتظامی، در این دو سوله، 2 تبعه افغانستانی مشغول بسته بندی اقلام بهداشتی بودند که وجود موش، سگ و کبوترهای فراوان در این محل، نشان از غیربهداشتی بودن این محلول ها و نوع بسته بندی های آنها بود.

رئیس کلانتری 163 ولنجک ادامه داد: در مجموع 20 هزار لیتر الکل طبی و مواد ضدعفونی کننده غیربهداشتی از این انبارها کشف شد و در این رابطه 3 نفر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته، وانت های بسیاری به این انبارها مراجعه کردند که قصد انتقال این مواد غیربهداشتی به سایر نقاط شهر را داشتند که این افراد نیز دستگیر شدند؛ بنابراین تعداد دستگیری های این پرونده به 8 نفر رسید.


بیشتر بخوانید: هشدارر وزارت بهداشت درباره استفاده از الکل


صادقی پور اظهار داشت: از نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو برای بررسی های بیشتر در این خصوص دعوت به عمل آمده است.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا ، ماسک
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان