تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

بیرانوند آرزوی شرکت‌کنندگان عصر جدید را برآورده می‌کند +عکس

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس قول داد که آرزوی دو هم استانی خود که در برنامه عصر جدید شرکت کرده بودند را به زودی و با شروع تمرینات تیمش برآورده کند.

رویداد۲۴ شب گذشته و در برنامه پخش شده عصر جدید، دو جوان اهل نورآباد دلفان استان لرستان علی رغم معلولیتی که داشتند، اما توانستند سالن و داوران این برنامه را به وجد بیاورند.

احمد و یدالله در قسمتی از صحبت‌های خود از آرزوهایشان صحبت کردند و گفتند دوست دارند تا هم‌استانی خود را از نزدیک ببینند و برای او پنالتی بزنند. احمد همچنین آرزو کرد که کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند و یدالله دوست داشت که با امین حیایی در یک فیلم سینمایی همبازی شود.


بیشتر بخوانید: اجرای نمایشی دو ورزشکار معلول لک در عصر جدید +فیلم


علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس دقایقی قبل با انتشار فیلمی از اجرای این دو هم‌استانی خود، نوشت:

بیرانوند عصر جدید

احمد و یدالله عزیز، شما ثابت کردید آنچه در موفقیت مهم است خودباوری است، برای رسیدن به آن باید زحمت کشید و به توانایی خود تکیه کرد و حرف مردم نا امید نباید کوچکترین تأثیری در اراده پولادین شما داشته باشد.
ش

از نمایش شما لذت بردم و باعث افتخار است که شما عزیزان را از نزدیک ببینم، به امید خدا بعد از شکست کرونا و اولین جلسه تمرین شما را میبینم و با هم رقابت خواهیم کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
امیر لملیکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
سلام بیرو جان شمارتو نمیدونم ازکجا گیر بیارم خئلی دوستدارم باهات بحرفم ۰۹۳۶۷۸۵۶۲۰۰ لطفا بزنگ بهم خیلی ذوست دارم از دزفول بزرگمرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
دوستدارم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان