تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

"دیار" با پرونده روحانی و پسابرجام منتشر شد

چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی «دیار» که شامل گفت‌وگوهایی با مسوولان دولتی، ستاره‌های سینما و تئاتر و همچنین چهره‌های فرهنگ و اقتصاد است، هفتم خرداد ماه بر روی پیشخان‌ روزنامه‌فروشی‌ها می‌رود.
رویداد۲۴- ماهنامه «دیار» در پرونده ویژه این شماره خود دیدارهای پسا برجامی حجت‌الاسلام حسن روحانی را با روسای جمهور کشورهای دنیا بررسی کرده است.

گفت‌وگو با معصومه ابتکار (رییس سازمان محیط زیست)، سید محمود علوی (وزیر ارتباطات)، حسام‌الدین آشنا (مشاور فرهنگی رییس جمهور) و حسین راغفر از دیگر بخش‌های این شماره «دیار» است. همچنین در این شماره گزارشی آماری از وضعیت کرسی‌های سبز پارلمان در دهمین مجلس شورای اسلامی منتشر شده است.
این شماره از ماهنامه «دیار» در بخش سینمایی خود به سراغ ویشکا آسایش و رضا عطاران رفته است. این دو بازیگر درباره کارگردانی، نقش آفرینی‌های متفاوت در سینما و تلویزیون و تجربه بازیگری و کارگردانی در فیلم جدید عطاران به نام «دراکولا» گفت‌وگویی انجام داده‌‌اند.

همچنین آخرین مصاحبه منتشرنشده زنده‌یاد حبیب محبیان در این شماره از مجله «دیار» منتشر شده است. مصاحبه با مصطفی و محسن کیایی، ریما رامین‌فر، محمدحسین لطیفی، محمد رحمانیان و علی زند وکیلی از بخش‌های دیگر این مجله است.

میزگرد سینما و سیاست با حضور صادق زیبا کلام، کمال تبریزی و حبیب رضایی، گفت‌وگو با احسان شریعتی و داریوش ارجمند به بهانه سالگرد درگذشت دکتر علی شریعتی، گفت‌وگو با مایکل فاسبندر (بازیگر فیلم استیو جابز)، پرونده جشنواره کن و فیلم فروشنده، پرونده شبکه نمایش خانگی، پرونده مهاجرت خوانندگان ایرانی به خارج از کشور و لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از دیگر بخش‌های چهارمین شماره از مجله «دیار» است.

گزارش تصویری این شماره ماهنامه نیز به روایت تصویری درباره جنون تاتو اختصاص یافته است.

ماهنامه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی «دیار» به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی احسان دلاویز و سردبیری پیام مومنی هر ماه منتشر می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان