تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹

برانکو: کاری نکنیم ورزشگاه تبدیل به قتلگاه شود

برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی تیم ملی عمان گفت: تا زمانی که به صورت کامل ویروس کرونا از دنیا رخت برنبندد فوتبال معنایی ندارد.

واکنش برانکو به شیوع ویروس کرونارویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس این روزها در زاگرب خود را قرنطینه کرده و به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و مشخص نیست چه زمانی قرار است به کارش در عمان بازگردد.

از طریق یکی از نزدیکانش با سرمربی اسبق پرسپولیس درباره وضعیت فعلی و تعطیلی فوتبال صحبت کردیم. او در پاسخ به وضعیت این روزهای جهان گفت: «تا زمانی که به صورت کامل این ویروس از کشورهای دنیا رخت برنبندد فوتبال معنایی ندارد و من هم منتظر هستم تا هرچه زودتر زندگی مردم دنیا به حالت قبلی‌اش بازگردد تا بتوانم کارم را در عمان از سر بگیرم.»


بیشتر بخوانید: صدرنشینان لیگ در سال ۹۸؛ همه به دنبال تعقیب پرسپولیس


برانکو درباره تعطیلی لیگ ها ادامه داد: «ممکن است قهرمانی خیلی از تیم‌ها در لیگ‌های مختلف به خطر بیفتد. در این شرایط تنها چیزی که اهمیت دارد سلامتی مردم، ورزشکاران و هواداران فوتبالی است. قهرمانی‌ها همیشه ممکن است رخ دهند اما سلامتی چیزی نیست که همیشه بتوانیم آن را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم اول باید منتظر پایان شیوع این ویروس باشیم چرا که در این شرایط اگر بازی‌ها از سر گرفته شود ورزشگاه‌ها تبدیل به قتلگاه مردم می‌شوند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان