تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

فولاد سنگان همراه جامعه در مقابله با ویروس کرونا

مدیرعامل فولاد سنگان با تأکید بر اینکه این شرکت در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود، همراه مردم منطقه بوده است گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا، با تشکیل کمیتۀ پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اقدامات مؤثر و پیشگیرانه‌ای در این راستا در سطح شرکت و همراهی با جامعه انجام شده است.

رویداد۲۴ علی امرائی در همین خصوص گفت: در این زمینه از ابتدا به طور مداوم بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، اسپری، دستکش و ماسک میان کارکنان توزیع شد. ازآنجا که چند هزار نیرو در قالب چندین شرکت در این منطقه حضور دارند، این شرکت با فعال کردن ایستگاه پایش سلامت (تب سنجی) در مبادی اصلی و ورودی به معادن سنگان نقش ارزند‌های در جلوگیری از شیوع این ویروس در منطقۀ شرق کشور داشت و بار دیگر نشان داد این شرکت در کنار مردم و برای جامعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه به نقش پررنگ فولاد سنگان در کمک به بیماران مبتلا در استان و منطقه اشاره و تصریح کرد: این شرکت در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود با اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به یکی از بیمارستان‌های استان خراسان رضوی و همچنین اهدای تجهیزات تشخیصی از قبیل دستگاه خوانشگر میکروپلیت (آلایزا ریدر)، تب سنج‌های لیزری و ... به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف و دیگر مراکز بهداشتی و درمانی، در این روز‌های پراضطراب در کنار مردم بوده است.

مدیرعامل فولاد سنگان از تب سنجی اولیۀ کارکنان هنگام ورود و خروج به شرکت، تغییر سیستم ثبت ورود و خروج نیروی انسانی از کارتزنی به سیستم تشخیص چهره و ضدعفونی کردن روزانه و مستمر محیط‌های عمومی به منظور حفظ سلامت کارکنان شرکت فولاد سنگان خبر داد و گفت: ایجاد کلینیک خانواده و کشیک سلامت جهت پایش سلامت نیروی انسانی و خانواده‌های آن‌ها و همچنین ارائۀ خدمات پزشکی رایگان در مرکز شهرستان بخش دیگری از این فعالیت‌ها بوده است.

امرائی با اشاره به نقش و اهمیت اطلاعرسانی در پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز با آموزش و تهیه و نصب پوستر‌ها و بنر‌های آموزشی، تهیۀ کلیپ، ارسال محتوای آموزشی برای همکاران و ارسال پیامک در شبکه‌های اجتماعی تلاش کردیم سطح آگاهی عزیزان و همکاران خود را ارتقا دهیم.
وی اظهار امیدواری کرد با رعایت دستورالعمل‌های پیشگیرانه و همکاری همۀ آحاد جامعه در روز‌های آتی شاهد شکست کامل این ویروس باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان